آرشیو دی ماه 1401

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

انواع گیفت کارت اپل و نحوه شارژ اپل آیدی

۴ بازديد

اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که چه نوع گیفت کارتی مناسب نیاز من است؟
برای اطلاع از نحوه استفاده از گیفت کارت و مواردی که می توان با آن خریداری کرد، بهتر است دسته بندی کارت هدیه خود را بررسی کنید.

انواع گیفت کارت اپل

• کارت هدیه اپل استور

شما می توانید یک رنگ (خاکستری، سفید، نقره ای یا طلایی) را در قسمت جلوی گیفت کارت های اپل ببینید. در پشت این کارت ها می توانید ببینید:
1. پیوندی به وب سایتی که می توانید موجودی کارت هدیه خود را بررسی کنید.
2. یک هشدار که به شما می گوید این کارت فقط در فروشگاه اینترنتی آیتونز قابل استفاده است و در فروشگاه های دیگر نمی توانید از این کارت استفاده کنید.
3. شماره تماس جهت برقراری تماس.
در بسیاری از کشورها مانند فرانسه، آلمان، سنگاپور و غیره می توانید شاهده استفاده فوری و راحت از گیفت کارت اپل استور باشید.

•گیفت کارت  App store  و گیفت کارت آیتونز

بیشتر این دست گیفت کارت ها آبی رنگ هستند. مواردی که می توانید روی این گیفت کارت ها مشاهده کنید.
1. کد خرید 16 رقمی که با X شروع می شود.
2. متنی که کارت می‌تواند برای برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و iCloud استفاده شود.

 نحوه شارژ اپل آیدی

1. وارد حسای اپل آیدی خود شوید
2. بر روی گزینه Redeem کلیک کنید.
3. سپس کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد کرده تا حساب اپل آیدی شما شارژ شود.

استفاده از کارت هدیه در مک یا ویندوز:

1- iTunes را روی لپ تاپ خود راه اندازی کنید. اگر از ویندوز استفاده می کنید، باید iTunes را دانلود و نصب کنید، اگر از مک استفاده می کنید، iTunes به طور پیش فرض نصب شده است.
۲- در iTunes وارد Apple ID خود شوید.
3- روی نام اپل آیدی خود کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Redeem را انتخاب کنید.
4. رمز عبور Apple ID خود را دوباره وارد کنید، سپس کد گیفت کارت را در کادر مربوطه وارد کرده و روی «Redeem» کلیک کنید.
در این صورت مبلغ گیفت کارت خریداری شده به حساب شما واریز می شود که می توانید از آن برای خرید محصولات و خدمات مورد نظر استفاده کنید.


.

در مورد گیفت کارت اپل بدانید

۸ بازديد
درصورتی که از تولیدات کمپانی اپل به کارگیری می‌کنید، قطعا میدانید که بدلیل تحریم های جانور و در دسترس نبودن اکانت های در بین المللی برای پرداخت هزینه، خرید از برنامه استور با مشکلاتی همپا میباشد. یوزرها اهل ایران اپل اکثر وقت ها با به کار گیری از کارت های اعتباری مانند روادید کارت و مستر کارت این ایراد را حل می نمایند. ولی روش حل خوب و مقرون به صرفه تری نیز وجود دارااست و آنهم به کار گیری از گیفت کارت اپل یا این که آیتونز است. در شرایطی که میل دارید داده ها بیشتری درباره گیفت کارت های اپل بدست آورید، در نوشته‌علمی " گیفت کارت اپل" از گیفت استاپ با ما یاروهمدم گردید.
معرفی گیفت کارت اپل
گیفت کارت اپل یا این که آیتونز (iTunes) نوعی کردیت کارت میباشد که به دو شکل فیزیکی و مجازی ارائه میگردد. هر گیفت کارت اپل اعتبار مشخصی از یک نوع ارز دارااست. گیفت کارت ها قابل شارژ نیستند. به این ترتیب صرفا می‌توانید یکبار از آنان به کارگیری فرمایید. گیفت کارت ها عموما به وسیله شرکت ها تبارک یا این که خزانه ها صادر میگردند. گیفت کارت اپل نیز بوسیله شرکت اپل صادر می‌شود و یکی معتبرترین و پرطرفدارترین کارت های کادو در سرتاسر دنیا میباشد. با استعمال از گیفت کارت، یوزرها اپل میتوانند اکانت کاربری خویش را شارژ کرده و از سرویس ها مغازه اپل منتفع شوند.

خصوصیت های گیفت کارت اپل
● گیفت کارت اپل جایگزین پول عیب گیری میباشد و برای خریدهای آنلاین از اپلیکیشن استور صادر گردیده اند.
● گیفت کارت اپل فارغ از اسم میباشد. براین اساس می شود به شکل ناشناس از آن استفاده نمود یا این که به فرد دیگری کادو بخشید.
● گیفت کارت اپل تاریخ انقضا ندارد. براین اساس مورد خیر و خوبی برای کادو دادن میباشد.
● گیفت کارت اپل قابل شارژ دوباره وجود ندارد. بدین ترتیب به محض اتمام اعتبار آن دیگر نمی قدرت از آن بهره مند شد.
● برای خرید گیفت کارت بایستی از کردیت کارت های دربین المللی بهره مند شد. ولی در کشور‌ایران به جهت تحریم ها، میتوانید از وبسایت های دارای اعتبار با خیال و خاطر شل کارت کادو متبوع خویش را خریداری نمائید.

اشکال گیفت کارت های اپل
1-گیفت کارت اپل (Apple Gift Card)
گیفت کارت اپل نوعی کارت اعتباری یکبار مصرف میباشد که با به کار گیری از آن می اقتدار برای خرید تولید ها، نرم افزار ها و اثاثیه جانبی یا این که خرید اشتراک موسیقی یا این که iCloud از اپلیکیشن استور یا این که apple.com و مفاد دیگر استفاده نمود.
2-گیفت کارت اپل استور (App Store)
در‌این نوع کارت کادو، آرم اپل روی دور نما آبی‌رنگ کارت نشانه داده گردیده‌است. در پشت کارت، کد 16 رقمی بازخرید وجود دارااست که با کلام X آغاز می شود. ضمن کد بازخرید، مفاد پایین در پشت گیفت کارت اپل استور قابل مشاهده میباشد:
● پیوند تارنما جهت پیگیری موجودی کارت کادو
● شماره تماس در شکل نیاز به پند
● متنی که آرم می‌دهد گیفت کارت برنامه استور فقط قابل به کار گیری در دکان اپل یا این که خرده فروشی میباشد و قابلیت و امکان به کار گیری از کارت در مغازه iTunes نیست.

3- گیفت کارت آیتونز (iTunes)
گیفت کارت های آیتونز شایسته ترین آیتم برای خرید اینترنتی نرم افزار، بازی، کتاب، فیلم و دیگر تولیدات عرضه گردیده در دکان iTunes میباشد. شما با داشتن گیفت کارت آیتونز و پرداخت یک‌سری دلار میتوانید نسبتاً اکثر نرم‌افزار های موردنیاز آیفون یا این که آیپد خویش را تنظیم کنید. کارت های کادو آیتونز به تعدادی تیم تقسیم بندی می‌شوند:
● گیفت کارت آیتونز ایالات متحده
دوست داستنی ترین کارت کادو در عالم میباشد. گیفت کارت آیتونز فقط در ایالات متحده در دسترس وجود ندارد و یوزرها از دیگر کشورها نظیر انگلیس یا این که جمهوری اسلامی ایران می‌توانند گیفت کارت ایالات متحده را تهیه و تنظیم و شارژ کنند. دقت داشته باشید که گیفت کارت آیتونز ایالات متحده صرفا در اپل آیدی آمریکای وریفای گردیده قابل شارژ میباشد. دارندگان گیفت کارت آیتونز می‌توانند حداکثر دسترسی برای شایسته ترین مغازه ایالات متحده که کیفیت بالا ترین و بیشترین سرویس ها الکترونیکی مانند بازی، فیلم، موسیقی، کتاب، نرم افزار و ... را ارائه می‌دهد، داشته باشند.

● گیفت کارت آیتونز کانادا
گیفت کارت آیتونز کانادا کاربردهای متعددی دارااست. با خرید این گیفت کارت و شارژ اکانت کاربری اپل کانادا، یوزرها می‌توانند از سرویس ها تجاری، آموزشی، امنیتی اپل به کار گیری نمایند. خرید یاد ابری (iCloud) از سایر سرویس ها قابل به کار گیری از روش گیفت کارت آیتونز کانادا میباشد. یک کدام از شایسته ترین امتیازات داشتن گیفت کارت آیتونز کانادا به کارگیری از حساب اپل نوا کانادا میباشد.
حساب نوا کانادا یک کدام از دوست داستنی ترین محصول ها کمپانی اپل میباشد که از روش آن می‌توانید به بازه زمانی 3 ماه تا یک‌سال به طور نامحدود به دیتابیس Apple Music دسترسی داشته باشید. ضمن این، اپل استور کانادا به طور تقریب بیشتراز 10میلیون موسیقی و صدها هزار پادکست و دهها هزار کتاب مجازی دارااست که فقط در App Store کانادا در دسترس میباشند. نکته حائض اهمیت دیگری درخصوص گیفت کارت های آیتونز کانادا این میباشد که‌این کارت های کادو تاریخ انقضا ندارند.
● گیفت کارت آیتونز استرالیا
گیفت کارت آیتونز استرالیا به یوزرها این قابلیت و امکان را میدهد که با شارژ اپل آیدی استرالیا خیلی ریلکس و سریع از تولیدها و سرویس ها مغازه آیتونز مانند نرم افزار، فیلم، موسیقی، بازی و کتاب استعمال نمایند. دقت داشته باشید که کارت کادو استرالیا به هیچ عنوان بر روی اکانت های مخاطب دیگر کشورها قابل به کارگیری وجود ندارد.

● گیفت کارت آیتونز انگلیس
گیفت کارت آیتونز انگلیس صرفا بر روی ID انگلیس قابل به کار گیری میباشد. براین اساس نمی اقتدار از آن بر روی حساب اپل آیدی بقیه کشورها استفاده نمود. دارندگان گیفت کارت آیتونز انگلیس می‌توانند از محصول ها و سرویس ها مغازه برنامه استور انگلیس مانند نرم افزار، کتاب، ترانه، اپلیکیشن و... به کارگیری نمایند.

4-گیفت کارت های دیرین اپل
گیفت کارت های سابق اپل از نظر سعی تفاوتی با کارت های کادو تازه ندارند. فقط ظواهر گیفت کارت های دیرین مقداری با گیفت کارت های اپل و آیتونز متعدد میباشد.

نکات اساسی در طی تنظیم گیفت کارت اپل
در حالتی‌که قصد تنظیم گیفت کارت اپل را دارید، عالی میباشد پیش از آن به‌این نکات دقت فرمائید تا ضمن صرفه جویی در هزینه، امنیت حساب اپل آیدی تان نیز مراقبت گردد.

● گیفت کارت را از وبسایت های دارای اعتبار خریداری فرمایید
با دقت به اینکه گیفت کارت ها به طور آنلاین خریداری می‌شوند، به این ترتیب پیشنهاد وب سایت گیفت استاپ به شما عزیزان این میباشد که مطلقا کارت کادو خویش را از وبسایت های دارای اعتبار خریداری فرمایید. با خرید گیفت کارت های ارزان از وبسایت های نامعتبر امنیت اپل آیدی خویش را به خطر نیندازید. وبسایت گیفت استاپ با داشتن آرم متکی بودن الکترونیک و تجارب بالا در قضیه فروش اشکال گیفت کارت های کادو شمارا از مراجعه به دکان های نامعتبر غنی می نماید.
● در طول خرید به مملکت اپل آیدی دقت فرمائید
در حین خرید گیفت کارت مطلقا به کشوری که گیفت کارت آن را تهیه و تنظیم میکنید، دقت داشته باشید. گیفت کارت شما بایستی دقیقا مبتنی بر به عبارتی کشوری باشد که حساب اپل آیدی خویش را ساخت نموده اید. در غیر اینصورت کارت کادو شما قابل به کار گیری نخواهد بود.
مثلا در حالتی‌که اپل آیدی شما میهن استرالیا میباشد، در طول تهیه و تنظیم گیفت کارت نیز بایستی گیفت کارت استرالیا را گزینش نمائید. در غیر اینصورت قابلیت به کار گیری از گیفت کارت را نخواهید داشت.

سوال های متداول
1-گیفت کارت اپل چه تفاوتی با کارت های اعتباری دارااست؟
کارت های اعتباری قابلیت و امکان شارژ دوباره یا این که جابجایی اعتبار آن به فرد دیگر را دارا هستند. البته گیفت کارت های اپل مانند کارت شارژ یکبار مصرف می‌باشند.
2-آیا قابلیت و امکان تغییر و تحول واحد پول گیفت کارت وجود داراست؟
آری. قابلیت و امکان تغییر تحول واحد پول مرزوبوم وجود داراست. اما در صورتی‌که از گیفت کارت خویش به کار گیری نموده اید و حساب شما شارژ گردیده است، آغاز بایستی اکانت کاربری خویش را صفر نمایید.
3-کدام نوع گیفت کارت اپل برای به کار گیری خوب میباشد؟
گیفت کارت آیتونز ایالات متحده پرطرفدارترین گیفت کارت در جهان میباشد. با این وجود، تعیین نوع کارت کادو اپل به نیاز خویش استفاده کننده بستگی دارااست
4-گیفت کارت اپل چه مزیت هایی دارااست؟
یکبار مصرف میباشد. بی اسم صادر میگردد. تاریخ انقضا ندارد. برای خرید اینترنتی از مغازه های اپل مقرون به صرفه میباشد.
5-از گیفت کارت اپل چه به کارگیری هایی می قدرت کرد؟
برای خرید شارژ حساب اپل، خرید وسعت iCloud، خرید بازی، کتاب، نرم افزار، آوا و بخش اعظمی از سرویس ها و محصولاتی که در دکان های اپل ارائه می گردند، می اقتدار از گیفت کارت های اپل به کار گرفت.