نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن و کاربردهای آن

۸ بازديد

پلی استیشن بدون شک یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در جهان و محصولی باکیفیت از سونی است. سونی یک کارت هدیه پلی استیشن برای شارژ حساب شما برای خرید چندین هزار بازی از فروشگاه پلی استیشن ارائه می دهد. با تهیه گیفت کارت PSN یا گیفت کارت PS4 گیفت کارت PS5 به همراه کد دیجیتال آن در اختیار شما قرار می گیرد. فروشگاه گیفت استاپ کارت های هدیه شبکه پلی استیشن را از کشورهای ایالات متحده، انگلستان و امارات متحده عربی در مقادیر مختلف ارائه می دهد.
خرید گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت PSN یکی از محصولات کنسول پلی استیشن می باشد که توسط سونی برای بازیکنان و طرفداران پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است و گیمرها با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانند تا سقف اعتبار هدیه خریداری شده از فروشگاه پلی استیشن خرید کنند. 

تمامی گیفت کارت ها بر روی کنسول های PS3، PS4 و PS5 قابل استفاده هستند. گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده حاوی کد پلی استیشن PSN مخصوص بارگذاری حساب SONY شما است که پس از تکمیل خرید در اختیار شما قرار می گیرد.اکنون می توانید حساب پلی استیشن خود را با مبلغ اعتبار خریداری شده شارژ کنید.

به عنوان مثال، از فروشگاه Playstation می توانید مواردی مانند:

خرید بازی های پلی استیشن
بازی های پلی استیشن را پیش خرید کنید
از تخفیف های بازی استفاده کنید
خرید موسیقی از شرکت بزرگ سونی
خرید تم های آنلاین
خرید گیفت کارت پلاس برای بازی های آنلاین
با توجه به اینکه گیفت کارت های پلی استیشن تاریخ انقضا ندارند، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان هستند. می‌خواهیم توجه داشته باشیم که اعتبار کارت هدیه PS4 غیرقابل انتقال است، اما شما می‌توانید از باقی مانده شارژ خود در بازه‌های زمانی نامحدود استفاده کنید.
فروشگاه گیفت استاپ مفتخر است که یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه های گیفت کارت پلی استیشن است.
برای کمک به شارژ حساب PSN خود پس از خرید و دریافت گیفت کارت PSN، می توانید از آموزش نحوه استفاده و شارژ اکانت پلی استیشن خود استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن 5
با توجه به اینکه تمامی گیفت کارت ها متعلق به شبکه پلی استیشن است که ما به آن شبکه پلی استیشن یا PSN می گوییم، می توانید از گیفت کارت های پلی استیشن فوق بر روی PS5 خود استفاده کرده و آنها را بازخرید کنید. پس برای خرید گیفت کارت PS5 و استفاده آن در پلی استیشن 5 دنبال چیز جدیدی نباشید! چون چیز جدیدی قرار نیست برای گیفت کارت پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. همه ی کارت ها متعلق به پلی استیشن می باشند چه PS4 چه PS5 ! پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن 5 هم از همان روش آموزش فوق استفاده کنید :

وارد PlayStation Store در کنسول خود شوید
از منوی سمت چپ به گزینه Redeem Codes رفته
کد 12 رقمی گیفت کارت که خرید کردید را وارد کنید.
دکمه Redeem را بزنین.
کادری نمایش داده میشه که نشان میده چقدر کد اعتبار دارد.
روی Add Funds که تایید نهایی وارد کردن کد هست کلیک کنید.
Add Funds در واقع تاییدیه یا Confirm نهایی شما برای وارد کردن کد گیفت کارتتون هست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.