آرشیو بهمن ماه 1401

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

انوام گیفت کارت استیم والت

۸ بازديد
همه ما اطلاعات مختصری در مورد «گیفت کارت کیف پول استیم» داریم و تا حدودی می دانیم که انواع آن چیست و هر کدام چه کاربردی دارد. در اینجا می خواهیم به طور کامل در مورد آنها بحث کنیم و به سؤالاتی مانند "گیفت کارت Steam Wallet چیست؟" پاسخ دهیم. و مواردی مانند «خرید گیفت کارت استیم کیف پول» و «نکات گیفت کارت کیف پول استیم» را ذکر کنیم و در آخر به معرفی «انواع گیفت کارت استیم» بپردازیم. 

گیفت کارت Steam Wallet چیست؟
گیفت کارت های شرکت استیم که به «گیفت کارت کیف پول استیم» معروف هستند، هدایای مناسبی در زمینه بازی های ویدیویی برای دوستان و به خصوص گیمرها هستند و طرفداران زیادی دارند، استفاده از این کارت ها راهی آسان برای افزایش اعتبار می باشد. در واقع استیم والت، کیف پول در حساب کاربری Steam است.

این گیفت کارت همانند کد فعال سازی بازی عمل می کند، با این تفاوت که این کد از کیف پول حساب کاربری شما برداشت می کند، شما می توانید از این کارت ها برای خرید بازی، نرم افزار و سایر مواردی که شرکت استیم در فروشگاه موجود است استفاده کنید.استیم چهره بازی های رایانه ای است. استیم شبکه ای برای خرید بازی آنلاین است. این فروشگاه اینترنتی ابتدا به عنوان یک نرم افزار تک مرحله ای وارد بازار شد که مردم از سراسر دنیا می توانستند بازی های مورد علاقه خود را از این نرم افزار خریداری کنند.

اما امروزه استیم کاملتر از یک نرم افزار است و مانند یک شبکه کار می کند و دارای امکانات زیادی مانند بازی های آنلاین گروهی، ضد تقلب، جایزه و ... می باشد. همچنین، بازیکنان می توانند نظرات و امتیازات خود را برای هر بازی در استیم ارائه دهند.

یکی از ویژگی های مهم شبکه Steam Wallet این است که این شبکه با بسیاری از شرکت های بازی سازی مانند سگا، اکتیویسون، یوبی سافت قرارداد دارد و تمامی بازی های خود را در این شبکه منتشر کرده اند.

این شبکه به عنوان جامع ترین، شناخته شده ترین و محبوب ترین شبکه فروش بازی های آنلاین جهان شناخته می شود که در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

خرید گیفت کارت Steam Wallet
امروزه گیفت کارت های کیف پول استیم به روش های مختلفی در سراسر جهان به فروش می رسد که یکی از این روش ها فروش آن ها در فروشگاه های اینترنتی است که این کارت ها را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. خرید از این فروشگاه ها بسیار ساده و راحت است و به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کند.

فروشگاه اینترنتی گیفت استاپ یکی از این فروشگاه های اینترنتی می باشد و به همین دلیل نمایندگی قابل اعتمادی در زمینه خرید این گیفت کارت محسوب می شود و این کارت ها را در انواع مختلف به فروش می رساند و همچنین تمامی کارت های موجود در آن دارای گارانتی و تست می باشند. زیرا اعتبار حساب کاربری شما در شرکت استیم را با توجه به موجودی کارت شارژ می کنند.
بدین ترتیب می‌توانید با استفاده از این فروشگاه اینترنتی به راحتی و بدون دغدغه اقدام به خرید گیفت کارت استیم مورد نیاز خود را خریداری کنید و لذت خرید آنلاین حرفه‌ای را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر تجربه کنید.

نکات کارت هدیه کیف پول استیم
اگر شما هم از این گیفت کارت استفاده می کنید و آن را خریداری کرده اید، می خواهیم به نکاتی در مورد این کارت پرطرفدار اشاره کنیم که شاید برایتان مفید و جالب باشد، پس اگر می خواهید درباره این کارت بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.
گیفت کارت Steam Wallet را در حساب کاربری Steam اعمال کنید
یکی از راه های اعمال این کارت استفاده از نرم افزار Steam است که به صورت زیر انجام می شود:

از طریق نرم افزار Steam وارد حساب کاربری خود شوید.
بر روی نام کاربری خود در گوشه بالای نرم افزار کلیک کرده و سپس گزینه "Account Details" را انتخاب کنید.
در این قسمت برای اعمال گیفت کارت خود در اکانت استیم خود گزینه “Add funds to your Steam wallet” را انتخاب کرده و سپس کد گیفت کارت خود را وارد کنید.
اعتبار موجود در Steam Wallet را مشاهده کنید
یکی از راه های مشاهده اعتبار کیف پول استفاده از نرم افزار Steam است که به صورت زیر انجام می شود:

از طریق نرم افزار Steam وارد حساب کاربری خود شوید.
موجودی کیف پول Steam شما در گوشه بالای نرم افزار Steam قابل مشاهده خواهد بود.
عدم افزایش اعتبار کیف پول پس از استفاده از کارت هدیه Steam Wallet
اگر پس از اعمال گیفت کارت به حساب استیم، اعتبار کیف پول شما آپلود نشد، نگران این مشکل نباشید، معمولاً بعد از 2 ساعت این مشکل به طور خودکار حل می شود، اما اگر بعد از این مدت مشکل شما حل نشد، باید مراحل زیر را به صورت دستی انجام دهید:

لطفاً ایمیل مربوط به حساب Steam خود را بررسی کنید و با استفاده از ایمیل ارسالی، فرآیند درخواست کارت هدیه خود را تأیید کنید.مطمئن شوید که به حساب Steam خود وارد شده اید، ایمیل ورود به سیستم می تواند مطمئن شود که شما با موفقیت وارد شده اید.
نرم افزار Steam را کاملا ببندید و دوباره راه اندازی کنید.
اگر پس از انجام مراحل بالا همچنان با مشکل خود مشکل دارید، لطفاً با پشتیبانی شرکت Steam تماس بگیرید و درخواستی برای رفع مشکل ارسال کنید.



مزایای استفاده از خرید گیفت کارت استیم
گیفت کارت استیم بهترین و ساده ترین راه برای افزایش هزینه اکانت استیم برای انجام بازی های آنلاین است. با عضویت در شبکه مجازی STEAM با گیفت کارت استیم، با سایر گیمرها ارتباط برقرار کنید و در حین بازی با سایر کاربران گفتگو و چت کنید، به هزاران بازی هیجان انگیز دسترسی داشته باشید، بازی های هدیه Steam را خریداری کنید، در فضای ابری ذخیره کنید و به طور خودکار به روز رسانی بازی ها را دریافت کنید. نصب بر روی هر دستگاه و پلتفرمی، کامپیوتر - موبایل - تلویزیون - لینوکس، ساخت و خرید اضافات ویژه بازی های Steam Workshop (با استفاده از کارت هدیه) با خرید گیفت کارت Steam و بارگذاری اکانت استیم، اکانت استیم شما بر روی کیف پول استیم می شود. Steam Wallet یا Steam Wallet در Steam است و می توانید پرداخت کنید.خرید گیفت کارت آمریکایی استیم به صورت اعتباری:

گیفت کارت 1 دلاری Steam
گیفت کارت 2 دلاری استیم
گیفت کارت 3 دلاری استیم
گیفت کارت 5 دلاری استیم
گیفت کارت 10 دلاری استیم
گیفت کارت 20 دلاری استیم
گیفت کارت 25 دلاری استیم
گیفت کارت 30 دلاری استیم
گیفت کارت 50 دلاری استیم
گیفت کارت 60 دلاری استیم
گیفت کارت 100 دلاری استیم

موجود است.

اما می توانید نوع دیگری از گیفت کارت استیم به نام گیفت کارت هنگ کنگ یا hkd یا مخفف hks را نیز برای خریداران بخواهید. این نوع گیفت کارت Steam Wallet در نوع منطقه ای با گیفت کارت آمریکایی استیم متفاوت است و عملاً هیچ تفاوتی ندارد و صرفاً به این دلیل که گاهی اوقات استیم بازی های ارزان تری را در این منطقه ارائه می دهد طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارت هدیه در مقادیر زیر موجود است. فروشگاه Gift Max موجود است.

Steam Wallet 40 HKD – با خرید یک گیفت کارت جهانی Steam Wallet 5.15 دلاری، کیف پول استیم هنگ کنگ را به ارز حساب منطقه ای خود تبدیل و بارگذاری می کنید که دقیقا معادل 40 دلار است.
Steam Wallet 50 HKD: هنگام خرید گیفت کارت Steam Wallet Global 6.3 دلار دقیقا معادل 50 دلار استیم کیف پول هنگ کنگ را به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و نقد می کند.
Steam Wallet 80 HKD – با خرید یک گیفت کارت جهانی Steam Wallet 10.3 دلاری، کیف پول استیم هنگ کنگ تبدیل و به ارز حساب منطقه ای شما که دقیقا معادل 80 دلار است، کسر می شود.
Steam Wallet 100 HKD – با خرید یک گیفت کارت جهانی Steam Wallet 12.87 دلاری، دقیقاً معادل 100 دلار به کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.
Steam Wallet 120 HKD – با خرید 15.45 دلار گیفت کارت جهانی Steam Wallet، معادل دقیق 120 دلار از کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و بدهی می شود.
Steam Wallet 150 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی Steam Wallet 19.31 دلاری، دقیقا معادل 120 دلار به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.
Steam Wallet 160 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی Steam Wallet 20.6 دلاری، دقیقا معادل 160 دلار از کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و بدهی می شود.
Steam Wallet 200 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی Steam Wallet 25.75 دلاری، دقیقا معادل 200 دلار به کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.Steam Wallet 240 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی Steam Wallet 30.9 دلاری، دقیقا معادل 240 دلار به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.
Steam Wallet 300 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی Steam Wallet 38.62 دلاری، دقیقا معادل 300 دلار، Steam Wallet کیف پول Steam هنگ کنگ را به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و بدهی می کند.
Steam Wallet 400 HKD – با خرید 51.5 دلار گیفت کارت جهانی Steam Wallet، دقیقا معادل 400 دلار به کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.
Steam Wallet 500 HKD – با خرید گیفت کارت جهانی 64.37 دلاری Steam Wallet، دقیقاً معادل 500 دلار به کیف پول استیم هنگ کنگ به ارز حساب منطقه شما تبدیل و شارژ می شود.
Steam Wallet 750 HKD – با خرید یک گیفت کارت جهانی 96.56 دلاری Steam Wallet، دقیقا معادل 750 دلار به ارز حساب منطقه ای شما تبدیل و شارژ می شود.
توجه: این کیف پول استیم برای حساب های Steam به جز برای منطقه آرژانتین مناسب است. آفریقای جنوبی است.

شایان ذکر است مقادیر دلار درج شده به صورت تقریبی و بر اساس نرخ دلار فعلی و جهانی معادل سازی شده است و در صورت نیاز به محاسبه و تبدیل دلار هنگ کنگ به دلار آمریکا و بالعکس می توانید از این لینک استفاده نمایید.نصیحت! یادآوری می شود که با توجه به تغییرات اعمال شده در سیستم استیم، لطفاً قبل از خرید گیفت کارت استیم از نوع منطقه اکانت استیم خود مطمئن شوید.

تفاوت گیفت کارت اپل در کشورهای مختلف

۸ بازديد
تفاوت گیفت کارت های اپل در کشورهای مختلف زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم بسیاری از نقاط ایران شروع به خرید و فروش گیفت کارت می کنند. بسیاری از مشتریان از کارشناسان بازاریابی پرسیده اند که چه چیزی این کارت ها را متفاوت می کند؟ و اساساً تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکایی و کانادایی چیست؟ و محبوب ترین کارت های هدیه موجود در سیستم خرده فروشی کدامند؟ برای خرید گیفت کارت اپل می توانید لینک را بررسی کنید.

تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکایی و کانادایی چیست؟
تفاوت گیفت کارت اپل با سایر کارت های موجود در این است که می توانید به برنامه های مختلفی دسترسی داشته باشید. موسیقی جهان را دانلود کنید و از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده لذت ببرید. تمامی این برنامه ها و ابزارها با خرید گیفت کارت اپل کانادا در دسترس هستند. Apple iTunes Canada یا برنامه iTunes CE کپی های یکسانی دارند و ممکن است در محتوا یا قیمت محصول خاص متفاوت باشند. اپل استور آمریکایی همچنین بیش از ده میلیون آهنگ، پادکست و بیش از دو هزار و پانصد کتاب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.علاوه بر این، بسیاری از تنظیمات iTunes فقط در فروشگاه اپل ایالات متحده در دسترس هستند.

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا با سایر کارت های موجود
تفاوت بین گیفت کارت های اپل ایالات متحده با سایر کشورها این است که می توانید Apple ID خود را با کارت هدیه خود به روز کنید و از صدها برنامه و برنامه تلویزیونی لذت ببرید. کیفیت این برنامه های تلویزیونی HD است و فقط از طریق iTunes می توانید این گزینه را دریافت کنید. کارت های هدیه کانادایی مانند دلار کانادا هستند. یعنی با کمک ویزا کارت، مستر کارت و پی پال می توانید آن را خریداری کنید. اگر Apple ID ایالات متحده خود را انتخاب کرده اید، نمی توانید از کارت هدیه کانادایی استفاده کنید. بنابراین برای استفاده از گیفت کارت کانادا باید از اکانت اپل کانادایی استفاده کنید. اگر از اعتبار دلار کانادا استفاده می کنید، می توانید از خدمات خاص اپل مانند ذخیره سازی ابری استفاده کنید. محبوب ترین محصول iTunes اکانت اپل موزیک است که دسترسی نامحدود به موسیقی را با گیفت کارت فراهم می کند. با گیفت کارت آیتونز چه کار کنم؟

چرا گیفت کارت های اپل از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؟
همانطور که می دانید تفاوت گیفت کارت اپل با سایر کشورها کاملاً مشهود است.این بدان معناست که انتخاب کارت هدیه برای هر برنامه یا فروشگاه باید بر اساس کشوری باشد که حساب شما در آن قرار دارد. ضمناً کشور گیفت کارت باید کشور حساب شما باشد. به عنوان مثال اگر کشور حساب کاربری شما آمریکا باشد، قیمت محصولات فرهنگی در کنسول یا فروشگاه مربوطه به دلار آمریکا محاسبه می شود. در این صورت فقط می توانید از گیفت کارت های آمریکایی استفاده کنید. در برخی از برنامه ها مانند اپل و گوگل پلی یا اندروید امکان تغییر منطقه وجود دارد. اما برخی دیگر مانند Steam توانایی تغییر منطقه کشوری که حساب در آن قرار دارد را ندارند.

تنوع گیفت کارت های اپل از کشورهای دیگر مهم است که نباید نادیده گرفته شود. زیرا فرصت استفاده از گیفت کارت را از دست خواهید داد و سپس سرمایه را از دست خواهید داد. بنابراین بهتر است قبل از خرید گیفت کارت اپل مناسب، مساحت دستگاهی را که قصد استفاده از آن را دارید، بدانید. اکثر کاربران ایرانی برای خرید در کنسول های بازی از کارت های هدیه استفاده می کنند و خوشبختانه به راحتی می توان محدوده اکانت این کنسول ها را شناسایی کرد.

راه حل رفع تفاوت گیفت کارت اپل در کشورهای مختلف
همیشه راه حل هایی برای غلبه بر تفاوت کارت های هدیه اپل در کشورهای مختلف وجود دارد.برای اینکه بتوانیم مشکل این تفاوت ها را در کارت های موجود برطرف کنیم، دو راه حل وجود دارد. ابتدا گیفت کارت مناسب برای منطقه یا منطقه خود انتخاب کنید که در این صورت لازم است ابتدا منطقه دستگاه را پیدا کرده و بر اساس آن خرید کنید. گزینه دیگر خرید گیفت کارت بین المللی است. یعنی کارت های بین المللی وجود دارد که کاربران ایرانی می توانند از آنها استفاده کنند. خوشبختانه هیچ محدودیت منطقه ای برای این نوع کارت ها وجود ندارد. بنابراین با این کارت ها می توانید در هر کشوری خرید کنید. اگرچه این کارت ها محدود هستند، اما می توانید انتخاب خوبی در بین آنها پیدا کنید که شما را به خریدهای دلپذیرتر و آسان تری سوق دهد.

مزایای خرید گیفت کارت اپل

۱۱ بازديد
گیفت کارت اپل یک کارت اعتباری دیجیتال است که امکان دسترسی و خرید برنامه های کاربردی از اپ استور در محصولات اپل را فراهم می کند. با توجه به قوانین تحریمی علیه ایران و ممنوعیت دسترسی کاربران ایرانی به پرداخت های اینترنتی یا حساب های اعتباری بین المللی، این کارت ها به طور گسترده در کشورهایی با شرایط مشابه ایران مورد استفاده قرار می گیرند. با خرید گیفت کارت اپل می توانید بدون نیاز به سایر کارت های اعتباری یا پرداخت ریالی از فروشگاه اپل خرید کنید و جدیدترین اپلیکیشن ها، فیلم ها، کتاب ها، بازی ها و جدیدترین موسیقی های روز دنیا را داشته باشید. از جمله کارکردها و کاربردهای گیفت کارت اپل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید از تمامی فروشگاه های اپل مانند: App Store، ITunes، Bookstore و MAC
دسترسی به بسیاری از برنامه های کاربردی متنوع و مفید
دسترسی به انواع بازی ها
امکان دسترسی و خرید لوازم جانبی اپل
دسترسی به iCloud
به جدیدترین موزیک ها، فیلم ها، سریال ها و بهترین موسیقی های دنیا دسترسی پیدا کرده و دانلود کنید
امکان خرید هر گونه لوازم جانبی اپل
راهنمای استفاده از گیفت کارت اپل
استفاده از گیفت کارت اپل در تمام محصولات اپل آسان است.برای این کار کافی است مبلغ کارت را به حساب کاربری خود اضافه کنید یا به اصطلاح حساب خود را بارگذاری کنید. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

وارد اپلیکیشن اپ استور شوید، پس از مشاهده منوی پایین صفحه، روی گزینه انتخاب شده با ستاره کلیک کنید. اکنون در پایین صفحه می توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید. در غیر این صورت باید وارد شوید. حال باید گزینه Redeem را انتخاب کنید. قابلیت Redeem یا شارژ مجدد حساب کاربری با اسکن کد QR یا وارد کردن کد 16 رقمی امکان پذیر خواهد بود. پس از انجام تمامی مراحل توضیح داده شده، مبلغ کارت هدیه به موجودی حساب شما اضافه می شود.


نحوه خرید گیفت کارت اپل
خرید گیفت کارت اپل، مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن و انواع دیگر کارت های اعتباری دیجیتال، می تواند به روش های مختلفی انجام شود، از جمله:

از طریق فروشگاه اینترنتی اپل خرید کنید
آیفون و آیپد را از طریق اپ استور خریداری کنید
از طریق MacOS Catalina خرید کنید
خرید گیفت کارت فیزیکی اپل از فروشگاه دیجیتال اپل
البته با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم های اقتصادی، در حال حاضر گیفت کارت اپل به صورت مجازی به فروش می رسد و اطلاعات مهم از جمله کد 16 رقمی از طریق پیامک برای مشتریان ارسال می شود.این گیفت کارت ها کاملا اعتباری هستند و هزینه آنها به میزان اعتبار آنها بستگی دارد. گیفت کارت های اپل در قیمت های 2، 5، 10، 20، 50 و 100 دلاری موجود است. گیفت کارت اپل را باید از وب سایت های معتبر و با سابقه ای مانند گیفت استاپ خریداری کنید، زیرا اخیراً کلاهبرداری و سوء استفاده از درآمد حاصل از فروش این محصول صورت گرفته است، پس بیشتر مراقب باشید!

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل
حتما این روزها نام اپل گیفت کارت را بارها شنیده اید. این گیفت کارت ها کاربردهای مختلفی دارند که اپ استور تنها یکی از آنهاست! مزایای استفاده از این کارت هدیه به شرح زیر است:

خریدهای درون برنامه ای برنامه های مورد نیاز
مهمترین کاربرد گیفت کارت های اپل خرید اپلیکیشن هایی است که کاربران به آن نیاز دارند. اگر به برنامه ای نیاز دارید که به صورت رایگان در دسترس نیست، کافی است یک گیفت کارت اپل با همان مقداری که نیاز دارید بخرید و حساب iTunes را بارگیری کنید. پس از انجام این کارها مجددا به صفحه اپلیکیشن مورد نظر رفته و بر روی دکمه خرید کلیک کنید، مبلغ از حساب اعتباری شما کسر شده و اپلیکیشن قابل دانلود می باشد.ساخت اکانت پریمیوم در سایت های خارجی

یکی دیگر از کاربردهای گیفت کارت اپل زمانی است که مثلاً یک اکانت نتفلیکس دارید، اما پریمیوم نیست! در این صورت می توانید با پیوند دادن گیفت کارت iTunes به حساب نتفلیکس خود، آن را به Premium تبدیل کنید. فقط توجه داشته باشید که این حساب به طور خودکار تمدید می شود.



پرداخت آنلاین در اپلیکیشن
اگر گیمر هستید، گیفت کارت اپل به شما این امکان را می دهد که گیفت کارت آیتونز را به حساب iTunes خود پیوند دهید و سپس در بازی مورد علاقه خود، روی ویژگی های ویژه ای که می خواهید خریداری کنید کلیک کنید تا به طور خودکار از حساب کارت هدیه شما کسر شود. و ویژگی هایی که شما نیاز دارید به جای آن فعال می شوند.


خرید فیلم و موسیقی
اگرچه اکثر مردم برای تماشای آنلاین فیلم و موسیقی گیفت کارت ویزا یا مسترکارت می خرند، اما استفاده از گیفت کارت اپل در این بخش نیز قابل توجه است. با گیفت کارت اپل می توانید به راحتی موسیقی و فیلم مورد نظر خود را در گوشی خود نگه دارید، آهنگ زنگ پیش فرض را در تلفن همراه خود تغییر دهید یا هر زمان که بخواهید فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.افراگیفت