جامع ترین آموزش استفاده از گیفت کارت اپل و ردیم آن

۱۲ بازديد
نحوه استفاده از گیفت کارت آیتونز و نحوه بازخرید گیفت کارت اپل در آیفون، آیپد، آی پاد، گوشی اندروید و همچنین مک در این مقاله نشان داده شده است، بنابراین اگر می خواهید به میلیون ها آهنگ دسترسی داشته باشید, بدانید چگونه حساب Apple iTunes خود را شارژ کنید، این مقاله را دنبال کنید.

مزایای گیفت کارت اپل آیتونز
برای دسترسی به میلیون‌ها آهنگ، آلبوم موسیقی و کلیپ ویدیویی که از سال 2001 در یکی از بزرگترین پایگاه‌های داده موسیقی جهان (iTunes) به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، باید از برنامه iTunes اپل استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید حساب کاربری داشته باشید و هزینه این حساب را پرداخت کنید.

کارت هدیه Apple iTunes به شما این امکان را می دهد تا حساب کاربری Apple iTunes خود را بدون کارت اعتباری بین المللی راه اندازی کنید و به انواع بازی ها، موسیقی ها، فیلم ها، کتاب ها و سریال ها از فروشگاه اپل (اپ استور / فروشگاه iTunes) دسترسی داشته باشید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل و نحوه بازخرید آن
اولین قدم برای استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز، داشتن اپل آیدی است.برای استفاده از خدمات رایگان و پولی غول فناوری جهانی، باید Apple ID فعال داشته باشید.

با گیفت کارت اپل آیتونز، اپل آیدی خود را با کدی که گیفت استاپ برای شما ارسال می کند شارژ می کنید و به صورت آنلاین از خدمات این غول صنعت سرگرمی استفاده می کنید. باید اضافه کنیم که با گیفت کارت اپل آیتونز می توانید سرویس iCloud را به پلن بالاتر ارتقا دهید و از مقدار چند ترابایتی استفاده کنید.

اگر Apple ID ندارید، یک Apple ID ایجاد کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. بازخرید یا ثبت کدهای کارت هدیه نیاز به یک حساب کاربری فعال در پلتفرم یا برنامه‌ای که قصد دارید با کارت اعتباری استفاده کنید، دارد.

با استفاده از کد 16 رقمی که Giftstop هنگام خرید گیفت کارت Apple iTunes برای شما ارسال می کند، می توانید حساب Apple iTunes خود را اضافه کنید و به محصولات App Store، iTunes Store و سایر برنامه های Apple دسترسی داشته باشید.

با کد بازخرید گیفت کارت اپل آیتونز می توانید اشتراک ماهانه و سالانه اپل را خریداری کرده و پرداخت های درون برنامه ای انجام دهید، نحوه استفاده از گیفت کارت اپل برای محصولات مختلف در زیر توضیح داده شده است.
کارت هدیه Apple iTunes را در iPhone، iPad و iPod بازخرید کنید
حتما اپلیکیشن اپ استور را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان این برنامه را نصب کرده اند. دانلود و نصب آن رایگان است. از آنجایی که اپ استور و گوگل پلی در ایران سانسور شده اند، لطفا برای دسترسی به این برنامه از فیلتر شکن معتبر استفاده کنید.

هنگامی که اپ استور روی گوشی شما نصب می شود، نمادی بر روی گوشی شما ظاهر می شود که یک مربع آبی با یک مثلث سفید داخل آن است. حالا روی آیکون اپ استور کلیک کنید تا صفحه ای باز شود.



در منوی ظاهر شده گزینه REDEEM را انتخاب کنید که معمولاً دومین گزینه از بالا است. صفحه ای نمایش داده می شود و باید کد گیفت کارت اپل آیتونز را وارد کنید.
اگر یک کارت هدیه فیزیکی خریداری کرده اید، می توان از آن برای اسکن کد QR استفاده کرد. اما در ایران کد هدیه برای خریدار ارسال می شود و باید کد هدیه را به صورت دستی روی کارت خریداری شده از طریق گیفت استاپ وارد کنید.پس قسمت ENTER CODE MANUALLY را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی گزینه: Terms and Conditions که در زیر کادر قرمز رنگ برای وارد کردن کد قرار دارد، می توانید شرایط خدمات اپل را مطالعه کنید. پ
اکنون باید کدی را که از گیفت استاپ خریداری کرده اید وارد کنید تا اپل آیدی خود را آپلود کنید. سپس بر روی گزینه REDEEM که در سمت راست بالای صفحه است و آن را در کادر قرمز نشان داده ایم کلیک کنید.

در صورت لزوم، فرآیند را با استفاده از Touch ID، Face ID یا رمز عبور تأیید کنید. با این کار مقدار گیفت کارت های اپل آیتونز به حساب شما اضافه می شود. برای اطمینان از اینکه حساب کاربری شما به درستی با مبلغ مورد نظر شارژ شده است، به Apple ID خود وارد شوید و دوباره SIGN IN کنید.



کارت های هدیه Apple iTunes را در MAC بازخرید کنید
در این قسمت از آموزش استفاده از گیفت کارت اپل، اگر کامپیوتر مک دارید و می خواهید گیفت کارت اپل آیتونز را روی این سیستم بازخرید کنید، ابتدا باید برنامه اپ استور را اجرا کنید.
در منوی سمت چپ 8 گزینه نمایش داده می شود که باید روی گزینه DISCOVER کلیک کنید.با کلیک بر روی این گزینه صفحه ای باز می شود که در قسمت QUICK LINKS در پایین صفحه قرار دارد، برای دسترسی به اپ استور مک باید بر روی گزینه REDEEM که در کادر زرد رنگ نشان داده شده است کلیک کنید.
در اینجا همچنین از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید کد کارت هدیه Apple iTunes خود را با استفاده از دوربین بازخرید کنید یا اینکه می خواهید آن را به صورت دستی وارد کنید. بنابراین به قسمت وارد کردن کد به صورت دستی بروید و آن را وارد کنید و روی گزینه redeem کلیک کنید.

با انجام این کار، Apple ID شما در مک شما با استفاده از کد گیفت کارت اپل آیتونز شارژ می شود.



کدهای کارت هدیه iTunes را از طریق Apple Music یا iTunes Windows بازخرید کنید
می‌توانید کدهای هدیه iTunes را از طریق Apple Music یا iTunes برای ویندوز 10 بازخرید کنید. می‌توانید نرم‌افزار iTunes را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید و آن را روی نسخه ویندوز 10 نصب کنید و حساب خود را امتحان کنید.

برای انجام این کار، روی نماد Apple Music در مک یا iTunes در ویندوز خود کلیک کنید.
در منوی بالای صفحه، جایی که 9 منو وجود دارد، منوی حساب را انتخاب کنید. این منو در بالای صفحه مک قرار دارد.همچنین در iTunes برای ویندوز موجود است. در منوهای ظاهر شده گزینه REDEEM را انتخاب کنید.

اگر سیستم اطلاعات Apple ID شما را می خواهد، کد و رمز عبور را وارد کنید. سپس به صورت دستی کد گیفت کارت اپل را که توسط گیفت کارت برای شما ارسال شده است وارد کنید.
اکنون پس از کلیک بر روی دکمه REDEEM، حساب شما با کد کارت هدیه شما شارژ می شود.

خرید گیفت کارت اپل آیتونز در گوشی های اندرویدی
اگر گوشی اندرویدی دارید، برای استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز، باید اپلیکیشن Apple Music را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. حالا روی نماد Apple Music کلیک کنید و روی 3 نقطه عمودی سمت چپ ضربه بزنید. گزینه ACCOUNT را انتخاب کرده و در قسمت REDEEM GIFT GIFT OR CODE کد کارت هدیه را وارد کنید. سپس روی دکمه redim کلیک کنید تا حساب کاربری خود را در گوشی اندرویدی خود بازیابی کنید. در این مراحل باید Apple ID داشته باشید و در صورت نداشتن آن را بسازید. با نصب Apple Music می توانید مراحل ساخت اپل آیدی را در گوشی اندرویدی خود دنبال کنید.
هنگام وارد کردن کد حتما به اعداد و حروف دقت کنید.نکات اصلی و خلاصه
کارت های هدیه Apple iTunes را می توان از طریق gift stop با محدودیت های اعتباری مختلف از 2 تا چند صد دلار خریداری کرد. خرید گیفت کارت اپل آیتونز با محدودیت بالاتر ارزان تر از خرید چندین گیفت کارت اپل آیتونز با محدودیت کمتر است.

به عنوان مثال، هزینه خرید گیفت کارت 200 دلاری اپل آیتونز ارزان تر از خرید 5 گیفت کارت اپل آیتونز 40 دلاری از گیفت استاپ است. به خصوص با تغییر قیمت دلار آمریکا در ایران، خرید گیفت کارت اپل آیتونز با سقف بالاتر آسانتر شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.