بهترین روش خرید بازی های ایکس باکس

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

بهترین روش خرید بازی های ایکس باکس

۱۳ بازديد
در سال های اخیر و با معرفی کنسول های سری xbox x|s، بازی دیجیتالی شده و دیسک های بازی به سرعت از بین رفته اند. با توجه به این موضوع، راه‌های مختلفی برای خرید بازی‌های ایکس‌باکس وجود دارد، مانند خرید مستقیم از مایکروسافت یا شرکای تجاری آن که به‌طور قانونی این بازی‌ها را در کشورهای مختلف به فروش می‌رسانند. اما ما ایرانی ها به دلیل تحریم ها و نداشتن کارت بانکی بین المللی نمی توانیم بازی را مستقیم بخریم اما امروز می خواهیم راه های ارزان و آسانی را به شما پیشنهاد دهیم پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و اگر راه بهتری می شناسید . لطفاً به ما اطلاع دهید نظرات خود را در مورد این مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

خرید بازی ایکس باکس با کد اصلی
اولین و بهترین راه برای خرید بازی های ایکس باکس، خرید بازی با کد دیجیتال است، کافیست در قسمت بازی های مایکروسافت یا ایکس باکس، بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از تکمیل سفارش، کد بازی را دریافت کنید. پس از دریافت کد دیجیتالی بازی، باید وارد اکانت مایکروسافت خود شوید و کد را در قسمت Redemption وارد کنید تا بازی برای شما فعال شود.چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این بازی با آی پی از ایران فعال نمی شود و باید از v.p.n کشورهای دیگر مانند آرژانتین یا ترکیه استفاده کنید (بعد از خرید بازی گفته می شود از کدام کشور).

در این روش فرقی نمی کند منطقه اکانت شما از کدام کشور باشد. همچنین در این روش قیمت بازی ها حتی از قیمت دلاری بازی های عرضه شده در مایکروسافت نیز ارزان تر است.

خرید بازی های ایکس باکس با گیفت کارت
در روش دوم، باید با توجه به قیمت دلاری بازی مورد نظر، یک گیفت کارت ایکس باکس بخرید و سپس با بازخرید گیفت کارت موجود در حساب خود، موجودی خود را تکمیل کنید (آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس) و سپس خرید کنید. بازی انتخاب خود را در مایکروسافت انجام دهید. به این ترتیب برای ما ایرانی ها به دلیل گرانی کارت های هدیه گران تمام می شود و استفاده از این روش را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

خرید بازی xbox series x|s به صورت کد
ما جدیدترین و محبوب ترین بازی های ایکس باکس را برای کنسول X|S در واللا ارائه می دهیم و شما می توانید بازی خود را از آرشیو بازی های ایکس باکس انتخاب کرده و کد فعال سازی را دریافت کنید.پس از دریافت کد، آموزش نحوه استفاده از کد نیز برای شما ارسال می شود و پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما می باشد.

بهترین راه برای خرید بازی های xbox one
همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین و ارزان ترین راه برای خرید بازی های ایکس باکس وان استفاده از کد دیجیتال بازی است، زیرا قیمت آن بسیار پایین است، روی حساب شخصی شما فعال می شود و برای خرید نیازی به کارت بانکی خارجی ندارید. .

خرید بازی های ایکس باکس هک و توانایی
بدترین و خطرناک ترین راه برای خرید بازی های ایکس باکس استفاده از اکانت های هک شده و هک شده است، زیرا این اکانت ها به افراد زیادی فروخته می شوند و پس از استفاده از آنها با IP های مختلف، مایکروسافت متوجه می شود که چند نفر از این اکانت و کنسول ایکس باکس استفاده می کنند. مردم. بنش میکنه و اون کنسول عملا به درد نمیخوره و ضرر زیادی میکشی و همچنین صاحب اون بازیها نیستی.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.