آرشیو آذر ماه 1401

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

مرجع آموزش های انواع گیفت کارت به زبان ساده

۷ بازديد

گیفت کارت‌ها یکی از بهترین ابزارها برای حمل پول دیجیتالی و دسترسی به خدمات ویژه و جذاب سایت‌ها و اپ‌های بازی، موسیقی، رمز ارز و ظرفیت های پرداخت درون برنامه‌ای بوده و آشنایی با کارکرد و نحوه استفاده آن‌ها، اهمیت زیادی دارد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی یک مرجع معتبر برای آموزش کاربردی انواع گیفت کارت و یکی از بهترین سایت ها برای سفارش و خرید بهترین گیفت کارت های محبوب کاربران ایرانی، بپردازیم. اگر تجربه استفاده از گیفت کارت دارید، نظرات خود را در انتهای مطلب بنویسید

گیفت استاپ چه می‌کند؟

گیفت استاپ یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت در ایران و معرفی و بررسی انواع و اقسام بازی‌های موبایلی و کنسولی و آنلاین برای علاقمندان به صنعت بازی و سرگرمی دیجیتالی است. از مراجع معتبر فروش گیفت کارت در کشور با گارانتی مطمئن بوده و از مراکز خوش‌نام فروش گیفت کارت‌های متنوع و پر کاربرد کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

گیفت استاپ را باید به دلیل آموزش های جامع و تصویری که در حوزه گیفت کارت منتشر می‌کند، یک سایت مرجع خوب برای آموزش گیفت کارت به طیف های گوناگون کاربران ایرانی دانست.

گیفت استاپ از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماد احراز صلاحیت حرفه‌ای داشته و ده‌ها  نوع گیفت کارت در دسته بندی‌های 22 گانه خود به کاربران ایرانی برای خرید پیشنهاد می‌کند.

به منظور خرید گیفت کارت اپل آیتونز، استیم، پلی استیشن و سایر گیفت کارت‌ها، می‌توان با عضویت در سایت از تخفیف‌های ویژه پیشنهادهای هیجان‌انگیز آن استفاده کرد.

همان‌طور که می‌دانید، خرید گیفت‌ کارت‌هایی که شارژ بالایی دارند، مثلا 100 دلار، از خرید 10 گیفت کارت 10 دلاری، ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. در گیفت استاپ، درباره انواع و اقسام گیفت کارت، کاربردها و خدمات 22 مجموعه محبوب بین‌المللی، توضیحات کامل گردآوری شده تا مخاطبان با اطلاع کامل از شرایط و ویژگی‌های هر گیفت کارت، برای خرید اقدام کنند.

آموزش نحوه استفاده و کارکرد و خرید گیفت کارت‌هایی شامل کمپانی و مجموعه‌هایی چون: اپل، پلی استیشن، ایکس باکس، اسپاتیفای، اپل موزیک، نینتندو، لیگ آف لجندز، وارکرافت، مسترکارت، اپکس ، گوگل پلی، استیم، آمازون، نتفلیکس، اسکایپ، روبلاکس، بلیزارد، ویزا کارت، ریزر گلد و پابجی در گیفت استاپ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بخش آموزشی گیفت استاپ

گیفت استاپ تلاش کرده تا درباره 22 دسته بندی خود که در بالا ذکر شده، مطالب کاربردی با جنبه آموزشی ارائه شود تا مخاطبانش در جریان مهم‌ترین نکات در زمان استفاده و خرید هر گیفت کارت، قرار بگیرند.

نحوه استفاده و آموزش گیفت کارت‌های گوناگون روی دستگاه‌های مختلف از آیفون تا آی‌پد، از جمله مطالب مفیدی است که در بخش وبلاگ سایت گیفت استاپ در اختیار کاربران قرار دارد. در سال 1401، آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی، آموزش استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز، آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس و آموزش استفاده از گیفت کارت پلی استیشن در فهرست پربازدیدترین مطالب گیفت استاپ قرار گرفت.

به دلیل اهمیت این موارد در ادامه به خلاصه‌ای از آن‌چه گیفت استاپ درباره 3 گیفت کارت محبوب ایرانیان ارائه کرده، اشاره می‌کنیم.

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز یکی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌هایی است که در گیفت استاپ درباره نحوه استفاده و کاربرد آن، اطلاعات خوبی ارائه شده است. برای شارژ اپل آیدی با گیفت کارت، خرید ارزان ترین گیفت کارت اپل را از گیفت  استاپ توصیه می‌کنیم.

برای استفاده از این گیفت کارت، باید گوشی هوشمند و Apple ID داشته باشید. اپل آیدی هر کاربری منحصر به فرد  است. مثل کد ملی. هویت شما است. برای استفاده از گیفت کارت اپل، بایستی برنامه App Store را باز کرد و روی گزینه  TODAY کلیک کرده و سپس در بخش REDEEM GIFT CARD کد را وارد کنید.

گیفت استاپ که مرجع مطمئن آموزشی درباره استفاده و خرید گیفت کارت اپل است توصیه می‌کند که اگر EMAIL تحت عنوان گیفت کارت اپل دریافت کردید و شرکت ارسال کننده را نمی‌شناسید، روی گزینه REDEEM NOW کلیک نکنید. این هشدارهای مهم گیفت استاپ، نقش مهمی در اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی کاربران گیفت کارت دارد.

گیفت کارت پلی استیشن

طبق گفته گیفت استاپ، گیفت کارت پلی استیشن (PSN) کارتی است برای خرید محصولات یا خدمات درون برنامه‌ای شرکت SONY و کنسول PS4 یا PS5. کد پلی استیشن، ترکیبی از عدد و حروف است تا حساب خود را شارژ کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن در گیفت استاپ با مبالغ 10 دلاری، 20 دلاری، 50 دلاری و 100 دلاری امکان پذیر است. البته توصیه گیفت پلاس آن است که عاشقان PlayStation از گیفت کارت پلاس در نوع 3 ماهه و 12 ماهه خریداری کنند که به صرفه است.

دقت کنید که اکانت پلی استیشن فقط برای بازی نیست و می‌توان آلبوم موسیقی، فیلم و سریال در فروشگاه سونی خرید کرد.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت استاپ در کلکسیون مطالبی که درباره گیفت کارت آورده، توضیحاتی جامعی درباره محصولات شرکت Microsoft داده است. طبق گفته گیفت استاپ، اگر قصد  استفاده از محصولات مایکروسافت را در ایران دارید، خرید گیفت کارت توصیه می‌شود. گیفت کارت ایکس باکس برای دسترسی به این کنسول الزامی است تا آخرین بازی‌ها را از فروشگاه این شرکت خرید کرد.

طبق اعلام گیفت استاپ، گیفت کارت ایکس باکس امکان شارژ مجدد نداشته و بعد از اتمام اعتبار باید کارت جدید خریداری نمود. از طرفی، برای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس باید حساب کاربری فعال داشته باشید. امکان خرید فیزیکی محصولات مایکروسافت با این کارت هدیه وجود ندارد. کدهای موجود نیز یک بار مصرف است و امکان انتقال به فرد دیگری را ندارید.

گیفت استاپ یک توصیه خوب برای طرفداران محصولات مایکروسافت دارد. چون بازی‌های ایکس باکس قاچاقی وارد کشور می‌شوند، خرید آنها از فروشنده ها، اقتصادی نیست و بهتر است مستقیما از فروشگاه ایکس باکس از طریق PayPal یا MasterCard خرید انجام شود که به دلیل تحریم ایران، راهی جز استفاده از گیفت کارت برای شما وجود ندارد.

جمع بندی

گیفت استاپ یک مرجع آموزشی و همیشه  مطمئن برای اطلاع از جدیدترین بازی‌ها و خدمات گیفت کارت‌های محبوب است. با مراجعه به www.GiftStop.org در دنیای گیفت کارت‌ها، مطمئن حرکت کنید. گیفت استاپ را همیشه بوک مارک داشته باشید.

تخفیف ویژه گیفت کارت به مناسبت شب چله

۸ بازديد
گیفت استاپ تحت عنوان یکی دارای شهرت ترین و دارای اعتبار ترین مرکز ها فروش گیفت کارت ده ها پلتفرم و نرم افزار مشهور و دوستداشتنی یوزرها اهل ایران، تخفیف ویژه ای به یوزرها اهل ایران در شروع شب چله، اعطا می نماید. این تخفیف، مجال ایده آل برای کاربرانی میباشد که قصد دارا‌هستند با هزینه کمتر، گیفت کارت متبوع خویش را با سقف اعتباری بالاتری خرید نمایند.

در شرایطی‌که می‌خواهید شب یلدای رویایی را برای خویش و دوستان و آشنایان در درون و آن سوی مرز رقم زده و در وقت گیر ترین شب سال 1401 خورشیدی، گیم های دارای شهرت سال 2022 را با گیمر ها به طور آنلاین بازی فرمایید، از تخفیف های خرید گیفت کارت ویژه شب چله گیفت استاپ به کارگیری فرمایید. برای استحضار از جزئییات رونمایی گیفت استاپ از سرویس ها ویژه شب چله، با ما یاور باشید.

گیفت استاپ چه می نماید؟

گیفت استاپ یک کدام از معتبرترین و مشهور ترین مرکز ها فروش کارت کادو غول های فناوری دنیا از اپل و اسپاتیفای تا نتفلیکس و آمازون و پلی استیشن در جمهوری اسلامی ایران میباشد. با گیفت کارت های گیفت استاپ، به میلیون ها فیلم و سریال و موسیقی و گالری سلبریتی های درحال حاضر و پیشین عالم دسترسی داشته و ده ها هزار بازی کنسولی و غیر کنسولی را دانلود و خریداری نمائید.
گیفت کارت های گیفت استاپ به خصوص گیفت کارت هایی که به مناسبت شب چله با تخفیف ویژه عرضه گردیده است، سقف اعتباری متنوعی روی ریجن های متفاوت داراست تا یوزرها با خیال و خاطر سهل، مبنی بر خصوصیت اکانت کاربری خویش در برنامه یا این که پلتفرم متبوع، گزینش های متنوعی داشته باشند و یک یلدای باشکوه را یاروهمدم با خانواده و دوستان باطن و آن سوی مرز خویش تجربیات نمایند.

خدمت ویژه شب چله گیفت استاپ

خدمت ویژه شب چله گیفت استاپ، تخفیف هایی را از امروز تا نقطه پایان آذر ماه 1401 که مصادف میباشد با زمانبر ترین شب سال ایرانیان، روی گیفت کارت های عرضه گردیده در وب سایت ارائه میدهد. شما برای استعمال از تخفیف های ویژه یلدایی گیفت استاپ، بازه زمانی کوتاهی مجال دارید. این تخفیف های یلدایی زیرا با نقطه نهایی سال 2022 میلادی به طور همزمان گردیده، مجال بهتر برای به کار گیری حداکثری از تخفیف های ویژه نرم‌افزار ها و پلتفرم های دوستداشتنی عالم میباشد.
بعضا از برندهای معروف صنعت سرگرمی مثل نتفلیکس، اپل، پلی استیشن، اسپاتیفای، در شروع کریسمس 2023، تخفیف ویژه به یوزرها برای خرید خدمت های خویش ارائه میدهند که با خرید گیفت کارت کادو از گیفت استاپ تا تخفیف ویژه یلدایی، می‌توانید کارت هایی با اعتبار بالا و هزینه نادر پیشنهاد داده و حساب خویش را شارژ نمائید.
شما تا شب یلدای 1401 خورشیدی مجال دارید تا با مراجعه به وب سایت گیفت استاپ و تعیین گیفت کارت متبوع روی ریجن و سقف اعتباری درخواستی، نسبت به تصویب توصیه و خرید گیفت کارت مبادرت فرمائید. خدمت تخفیف ویژه گیفت کارت یلدا گیفت استاپ شایسته ترین مجال برای خرید دوست داستنی ترین گیفت کارت های مطرح عالم با کمترین ارزش و بالاترین اعتبار ممکن میباشد تا با هزینه نادر، لذت حداکثری را در دنیای بازی و سرگرمی، تجارب نمائید.

پرفروش ترین گیفت کارت های گیفت استاپ

بین ده ها گیفت کارتی که در گیفت استاپ عرضه شد‌ه‌است، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت استیم در فهرست پرفروش ترین و پربازدید ترین گیفت کارت های دوستداشتنی مشتریان ما بوده اند.

گیفت کارت اپل ویژه شب چله

خرید گیفت کارت اپل همواره در ابتدا تقاضای عاشقان گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران میباشد. غول فناوری عالم با بیشتراز 900 میلیون مشترک در سراسر کره زمین، هزاران فیلم و سریال و بازی و ده ها میلیون موسیقی را از روش محصول ها اپل عرضه کرده که دسترسی بدین کلکسیون بهتر، از روش شارژ اپل آیدی با گیفت کارت اپل قابلیت و امکان پذیر میباشد. شایسته ترین ارزش خرید گیفت کارت اپل را با تخفیف یلدایی گیفت استاپ تجارب فرمائید تا یلدایی خاطره انگیز را برای خویش و آشنایان رقم بزنید.

گیفت کارت پلی استیشن ویژه شب چله

گیفت کارت پلی استیشن Play Station تحت عنوان یکی دوست داستنی ترین گیفت کارت عاشقان بازی های کنسولی، مدام پربازدید بوده و گیفت استاپ کلکسیونی از گیفت کارت پلی استیشن را با تخفیف های ویژه یلدایی عرضه می نماید.
در‌صورتی‌که دوست دارید از یلدا تا عید باستانی، با کمترین ارزش به شایسته ترین بازی های کنسول PS4 و PS5 دسترسی داشته باشید، خرید گیفت کارت پلی استیشن با تخفیف یلدایی گیفت استاپ را در حیث داشته باشید. قطعا به دوستان خویش نیز استحضار دهید تا از این زمان بهتر برای خرید اشتراک های متنوع پلی استیشن مثل اسنشال و پریمیوم به کارگیری نمایند.

گیفت کارت استیم ویژه شب چله

خرید گیفت کارت استیم STEAM با تخفیف ویژه یلدایی از گیفت استاپ، یک مجال معدود‌ نظیر برای دسترسی به هزاران بازی مبلغی غول دنیای بازی های انلاین میباشد. تازه ترین بازی های پلتفرم استیم شرکت ولو که برای سال 2023 میلادی رونمایی شد‌ه‌است را با ارزش خوب از روش شارژ حساب خویش با گیفت کارت های متنوع استیم ویژه یلدای گیفت استاپ، خریداری نمایید.
بخش اعظمی از بازی های استیم را می‌توانید روی ریجن های خاص با کمترین بها دانلود و بازی کرد و به همین خیال، سرویس ها یلدایی گیفت استاپ زمان شارژ ارزان خیس حساب استیم را برای طرف داران این پلتفرم دوست داستنی به ارمغان آورده میباشد.
توده بندی
چنانچه قصد به کار گیری از تخفیف های یلدایی گیفت استاپ دارید، در اسرع وقت به تارنما گیفت استاپ رفته و کارت کادو متبوع را خریداری نمایید. همینطور میتوانید از این تخفیف های مناسبتی به کارگیری کرده و گیفت کارت هایی که قصد دارید برای عید نوروز و سال آتی توصیه دهید، در شروع یلدای 1401 خورشیدی با تخفیف ویژه خریداری کرده تا دربرگیرنده ارتقا ارزش احتمالی دلار ایالات متحده در کشور ایران 2023 میلادی هم نشوید.
با گیفت استاپ، دنیای لبریز خاطره سرگرمی آنلاین را ارزان و مطمئن تجربیات فرمایید. یلدای دارای هیجان شما، پیشاپیش خوش‌یمن!

پربازدید ترین گیفت کارت ها در سایت گیفت استاپ کدامند؟

۸ بازديد
گیفت کارت یک کارت مجازی با اعتبار ارزی می‌باشد که از طریق آن می توانید نسبت به شارژ حساب کاربری خود در سایت ها و اپلیکیشن های معروف ارائه خدمات مثل بازی و موسیقی و فیلم و سریال اقدام نمائید. دارنده گیفت کارتی مانند گیفت کارت پلی استیشن با گارانتی معتبر، به میزان اعتبار گیفت کارت و ریجن گیفت کارت، می‌تواند اکانت خود را شارژ و از خدمات تارنما مورد نظر به کار گیری کند.

به منظور خرید گونه های و اقسام گیفت کارت با تحویل آنی و گارانتی معتبر، می توانید از خدمات گیفت استاپ با بهترین قیمت به کار گیری کنید. در‌این گفتار به نقل از گیفت استاپ به عنوان یکی بهترین تارنما های فروش گیفت کارت در جمهوری اسلامی ایران، شما را با پر طرفدارترین گیفت کارت ها آشنا میکنیم.

گیفت استاپ چه کار می‌کند؟

گیفت استاپ یکی‌از مراجع معتبر فروش گیفت کارت با ضمانت و امان 24 ساعته در ایران است و خرید سریع و راحت یار با امنیت بسیار بالا را برای مشتریان خود آماده می کند. با گیفت استاپ می توانید گیفت کارت غول های فناوری فقید، از اپل و مایکروسافت و سونی تا اسپاتیفای و استیم و روبلاکس و نتفلیکس را با بهترین بها در سریع ترین فرصت ممکن خریداری نمائید.

گیفت استاپ، عملکرد کرده گیفت کارت های پر استفاده هموطنان عزیز را در ریجن های مختلف عرضه کند تا پاسخگوی طیف گران قدر ای از نیاز مشتریانش باشد که از ریجن های متفاوت در ثبت اکانت خود استفاده کرده‌اند. اعتبار متنوع گیفت کارت ها در تارنما گیفت استاپ، این مجال را برای مشتریانش مهیا می کند تا گیفت کارت مورد نظر را با سقف اعتباری خاصی پیشنهاد و در اسرع وقت خریداری و کد مربوطه را دریافت کند.

برای شارژ اکانت خود در پلتفرم ها و وبسایت های گوناگون، خریدهای آنلاین، شارژ اکانت پریمیوم از اپل تا پلی استیشن و سهولت و کاهش هزینه در شارژ حساب کاربری، گیفت استاپ، بهترین پیشنهادها را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد.

یکی از پارامترهایی که باعث متمایز شدن کار گیفت استاپ در قیاس با بعضا از فروشندگان گیفت کارت در کشور‌ایران شد‌ه‌است، دفاع مناسب پس از خرید مشتری هست. کارشناسان مجرب گیفت استاپ با سال ها تجربیات در ارائه مشورت کردن فنی و تخصصی برای دسترسی هموطنان به سایت ها و نرم افزار های معروف، بالاترین سطح هواخواهی از استفاده کننده را به صورت 24 ساعته و آنلاین و تلفنی جاری ساختن میدهند.
گیفت استاپ همواره در کنار کاربران هست تا به کار گیری حداکثری از اکانت خود در دنیای بازی و سرگرمی داشته باشند.

پرطرفدار ترین گیفت کارت ها در گیفت استاپ

در گیفت استاپ میتوانید گیفت کارت ده ها وب سایت و برنامه مشهور از اپل تا آمازون را در سقف های اعتباری گوناگون و ریجن های متفاوت سفارش دهید. در 1‌سال اخیر، پربازدید ترین گیفت کارت ها در گیفت استاپ که با استقبال کبیر هموطنان در درون و خارج از کشور مواجه گردیده است، گیفت کارت اپل، گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت استیم بوده می باشد.

میلیون ها مخاطب در سراسر عالم از این گیفت کارت ها استفاده می کنند و در گیفت استاپ نیز این 3 برند پر اسم و رسم، درخواست خرید کارت هدیه بالایی داشته است.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل در فهرست پرطرفدارترین گیفت کارت ها در گیفت استاپ است. خرید گیفت کارت اپل تحویل آنی با بهترین قیمت، امتیاز ویژه گیفت استاپ برای خریداران محترم بوده و در ریجن های مختلف و با سقف اعتباری متنوع عرضه میشود. با خرید گیفت کارت اپل، میتوانید گیفت کارت اپل آیدی آیفون، آی پی، آی پاد و مک را شارژ فرمائید. ریجن آمریکا و کانادا و انگلیس در دسترس شما است.

گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن از گیفت استاپ در ریجن و سقف های اعتباری گوناگون، فرصتی برای لذت بردن از بازی های دوست داستنی کمپانی سونی می باشد.
خرید گیفت کارت پلی استیشن با گارانتی معتبر و بهترین بها توسط گیفت استاپ تضمین میشود. برای شارژ اکانت PSN روی ریجن های آمریکا، انگلیس و امارات متحده عربی با عالی ترین قیمت جهت دسترسی به فضای ابری، بازی های قابل دانلود و تخفیف های دارای هیجان خرید سرویس ها و بازی های کنسول PS4,PS5، بهترین انتخاب شما گیفت استاپ می‌باشد.

گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم یکی از پرطرفدار ترین گیفت کارت ها در گیفت استاپ هست. خرید گیفت کارت استیم ، با بهترین ارزش روی ریجن های مختلف، فرصتی برای دسترسی به غول بازی های آنلاین در اینترنت بوده و می توانید فرصت بازی با دوستان را در سراسر عالم، تجارب نمائید.
با خرید گیفت کارت استیم می توان به پیش فروش بازی ها، فضای ابری، دانلود بازی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دسترسی داشت و از کلکسیون بازی های رایگان و پولی کمپانی ولوو استفاده کرد. بسیاری از سرویس های مهیجی که استیم برای بازی های خود ارائه کرده، غیر بدون‌پول بوده و با گیفت کارت استیم از گیفت استاپ، می قدرت حرفه ای تر و جذاب تر بازی کرد.

با خرید گیفت کارت استیم از گیفت استاپ، کد 15 رقمی برای شما ارسال و می توانید هر فرصت که دوست داشتید از آن استفاده کرده و نسبت به ردیم کد گیفت کارت در استیم اقدام فرمائید. چت کردن آنلاین با هم بازی ها در سراسر عالم و عضویت در شبکه جهانی کاربران استیم با میلیون ها عضو، امتیاز ویژه ای می باشد که گیفت کارت استیم در اختیار کاربران قرار می دهد.

گردآوری بندی

گیفت استاپ یکی‌از معتبرترین مراجع فروش گیفت کارت در ایران با گارانتی معتبر و تحویل آنی کد خریداری شده به استفاده کننده بوده و شما می توانید از خدمات مدد 24 ساعته و مشاوره رایگان آنان برای توصیه انواع و اقسام گیفت کارت با بهترین تخفیف به کارگیری فرمائید. با گیفت استاپ، فرصت لذت بخش بازی آنلاین و دانلود موسیقی و سریال و فیلم از بهترین برندهای جهانی را تجربه فرمائید.

نحوه استفاده درست از گیفت کارت اپل

۸ بازديد
در حالتی که جز یوزرها اپل میباشید عالی می­دانید که‌این شرکت در تولیدات iOS خویش نرم افزار­های مخصوصی را جهت استعمال ریلکس یوزرها قرار داده میباشد که یکی‌از جالب ترین آن­ها اپل آوا (apple music) میباشد. این نرم افزار قابلیت و امکان­های بخش اعظمی را برایتان مهیا می­نماید ولی به خیال و خاطر محدودیت­هایی که برای یوزرها در جمهوری اسلامی ایران داراست نمی­قدرت از کلیه تجهیزات آن استفاده نمود. البته سود بردن از همین قابلیت و امکان­های معدود هم خویش خالی از لطف نبوده و قادر است نیاز شما‌را رفع نماید.

اپل نوا سبب ساز می‌گردد به خدمت آوا دسترسی داشته باشید و لحظات متانت‌نصیب و شگفت‌انگیزی را برای خویش کردار فرمایید. در‌حالتی که تاکنون با این برنامه کارنکرده‌اید و در نصب و فعال‌سازی آن خلل دارید، امروز سیر تا پیاز آن را به شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. پس با ما همدم باشید.
چه‌طور در آیفون ترانه جابجایی دهیم؟
قبل از هر چیزی شما می بایست طرز جابجایی موسیقی در آیفون یا این که ایپد را بدانید تا بتوانید موسیقی مدنظرتان را در چنگ داشته و به آن گوش دهید. بدین خواسته می­توانید از 4 طرز گوناگون استعمال نمایید که عبارتند از:

1- از آیتیونز خرید فرمایید
این او‌لین رویکرد پیش روی شما میباشد. میتوانید با استعمال از نرم افزار iTunes Store به طور بدون واسطه نوا را خریداری فرمائید. اما زیاد شادمان نشوید چرا‌که برای یوزرها اهل ایران کوشش ندارد.

2- با به کارگیری از آیتیونز کامپیوتر موسیقی را جابجایی دهید
یکی‌از رایج‌ترین طرز‌ها به کار گیری از آیتیونز کامپیوتر یا این که مک بوک میباشد که به واسطه آن می­اقتدار جابجایی موزیک را اجرا داده و روی موبایل پلی کرد. این نرم افزار را روی سیستم گشوده نمایید و بعد تلفن همراه خویش را به آن متصل نمائید. موزیک­های دلخواهتان را تعیین و با آیتم Sync Music در نرم افزار آن ها را منتقل فرمایید.
3- از خدمت آیتیونز مچ غافل نشوید
برای به کارگیری از این خدمت بایستی هزینه مشخصی را پرداخت نمایید تا بتوانید آیپد یا این که موبایل را به آن وصل کرده و با ساخت همگام‌سازی موسیقی­ها را در آیتیونز استور آپلود فرمایید و به طور آیکلود در مشت داشته باشید.

4- خدمت آیکلود نوا لایبرری را آزمون فرمائید
از سایر شیوه­های پیش روی شما خدمت آیکلود آهنگ لایبرری میباشد که همانند خدمت آیتیونز مچ فعالیت کرده و سبب ساز همگام‌سازی موسیقی­ ها گردیده و در غایت قابلیت و امکان پخش را برایتان مهیا می­نماید.

نحوه­های دیگری همانند هوم شیرینگ و... هم وجود دارااست که با دقت به وضعیت، ذوق وسلیقه و راحتی خودتان می­توانید از آن­ها به کارگیری فرمائید.
طریق به کارگیری از اپل آهنگ چه طور میباشد؟
حالا که با طریق­ های متعدد پلی کردن نوا آشنا گردیده­اید، وقت آن رسیده که به سراغ دردانه نرم افزار اپل در تلفن همراه­های آیفون یعنی به عبارتی اپل آهنگ برویم. خبر عالی این میباشد که‌این نرم افزار به طور پیش فرض در Home Screen جا خوش کرده و نیاز به دانلود و نصب ندارد. کافی میباشد روی آن ضربه بزنید و جاری ساختن فرمایید. پس از انجام شما با دو مورد متعدد روبه‌رو خواهید شد:

مورد نخستین: پخش آوا­های ذخیره گردیده در خاطر داخلی گوشی شما میباشد.

آیتم دوم: این آیتم بر پخش موسیقی­های آیتیونز استور دلالت می­نماید.

شما در حین اجرای apple music ممکن میباشد با مورد خرید اشتراک هم مواجه گردید. در حین فعال کردن اپل ترانه، اپل اشتراک مجانی به بازه 6 ماه در چنگ شما قرار می­دهد تا به راحتی از آن منفعت ببرید. در واقعیت این یک کادو از سوی اپل میباشد.
طریق فعال کردن و اجرای اپل ترانه
برای فعال کردن این نرم افزار و منفعت­مندی از اشتراک مجانی کافی میباشد نرم‌افزار را جاری ساختن کرده و روی آیتم Start Listening ضربه بزنید. در حالتی‌که که‌این مورد را پیدا نمی­فرمایید، مورد open setting را گزینش کرده و بعد از آن از بخش آهنگ یا این که show apple music را گزینش نمائید. به همین آسانی. در صورتی این آیتم­ ها را روی نرم افزار پیدا نکردید، بایستی بدانید که سیستم دانا آی یو اس شما نیاز به به روز و به‌روزرسانی داراست.

خرید اشتراک اپل آوا به چه مضمون‌ میباشد؟
اشتراک اپل آهنگ این قابلیت را برای شما مهیا می­نماید تا بتوانید به همگی موسیقی­های فرنگی و اهل ایران به صورت یک بایگانی دسترسی داشته باشید. در سود می­توانید به طور آفلاین هم آن را پخش فرمائید. ولی مزیت­های بخش اعظمی هم داراست که می­قدرت به مورد ها ذیل اشاره نمود:
1- قابل به کار گیری بر روی دیوایس­های اندروید

2- قابلیت و امکان اشتراک

3- نیاز نداشتن به خدمت‌های عبور از محدودیت

4- امکان اکران متن ترانه

5- قابلیت دانلود و پخش آفلاین

6- و...
پس از اتمام اشتراک بدون‌پول می بایست چه کنیم؟
چیزی که معین میباشد، پس از اتمام اشتراک بدون‌پول که اپل به شما کادو می­دهد، دیگر دسترسی به دنیا موسیقی نخواهید داشت؛ البته این نقطه پایان عمل وجود ندارد. شما به سادگی می­توانید با گیفت کارت اپل دوباره اشتراک بگیرید. ولی این شغل یه خرده دردسرساز میباشد و به جهت محدودیت هایی که در سرزمین وجود داراست، شما نمی­توانید آن را خریداری فرمایید. البته راه حل فعالیت چیست؟ مکان نگرانی وجود ندارد کافی میباشد از یک دکان دارای اعتبار جهت خرید آن مبادرت فرمائید. در‌این‌حالت‌ دیگر اپل آیدی به اسم کشور ایران بوده و در سرزمین­های دیگری همانند استرالیا و... تصویب می­خواهد شد.

گیفت استاپ به شما یاری می­نماید تا به طور مطمئن گیفت کارت اپل با گارانتی معتبر را تهیه و تنظیم نمایید و دوباره به اپل آوا دسترسی داشته باشید. تهیه و تنظیم این گیفت کارت و شارژ آن برایتان هزینه به یار خواهد داشت. ولی خیر هزینه زیاد که اقتدار پرداخت آن را نداشته باشید. این هزینه به دلار بوده و شما می­توانید متساوی آن را به تومان پرداخت فرمائید. دست کم هزینه آن از 10 دلار شروع میشود و آن بستگی به لحاظ و دارایی شما خواهد داشت. نگران نباشید، گشوده هم بعداز نقطه پایان اشتراک می­توانید به سادگی آن را شارژ کرده و تمدید فرمایید.
از محرمانه تجهیزات و خصوصیت­های اپل آوا کدام میباشد؟
عمل کردن با این نرم افزار بسیار بی آلایش و شل میباشد. شما می­توانید هنگام خروج از اپلیکیشن هم از پخش موسیقی لذت ببرید. دکمه‌های پخش، استپ، جلو زدن و عقب زدن هم دارااست که بتوانید هر فرصت که نیاز دارید، آن را استپ کرده و دوباره از راز بگیرید. در نصیب اسلایدر بالا ورقه هم حاذق به تماشای وضعیت وقتی آهنگ خواهید بود. قابلیت و امکان تهیه و تنظیم صدا هم وجود دارااست.

حین پخش ترانه احتمالا آیکون دکل صورت در نصیب پایین تهیه صدا اعتنا شما‌را به خویش جلب خواهد کرد که‌این آیکون جهت امکان ایرپلی در لحاظ گرفته گردیده و می توانید ‌با ضربه زدن روی آن موبایل را از روش بلوتوث به اسپیکر و تلویزیون و... وصل فرمایید. با آیکون سه نقطه هم می­توانید به بقیه پیکربندی این اپلیکیشن دسترسی داشته و منو آن را آیتم پژوهش قرار دهید. قابلیت لایک و دیس لایک هم برای شما وجود دارااست تا کوشش این نرم‌افزار را بسنجید و به بهبود آن یاری فرمائید.
چرا برای خرید گیفت کارت اپل گیفت استاپ را تعیین کنیم؟
دکان­های اکثری میباشند که‌این سرویس ها را ارائه می­دهند البته گیفت استاپ به خواسته راحتی و رضایت یوزرها این فعالیت را به طور فوری و در سریع­ترین مجال با بها بسیار مطلوب اجرا می­دهد. از طرفی شما می­توانید به طور آنلاین هم مبادرت نمائید و به راحتی از سرویس ها آن منفعت­مند گردید. در شرایطی‌که برای راه اندازی اپل نوا هم با اختلال مواجه شدید، می­توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به سادگی و در تعدادی دقیقه خلل شمارا برطرف سازند.

چطوری باید گیفت کارت بخریم؟

۶ بازديد

گیفت کارت‌ به اعتبار مجازی گفته میشود که بوسیله کمپانی‌ها، شرکت‌ها یا این که خزانه‌ها صادر می گردند و اعتبار این گیفت کارت‌ها فیزیکی وجود ندارد. در‌واقع، گیفت کارت را برای خرید از مغازه‌های خاص مانند نرم‌افزار استور اپل گزینه به کارگیری قرار می دهند. با وارد کردن کدی که روی این گیفت کارت‌ها مندرج میباشد، اعتباری مجازی به اکانت شما واریز می گردد. بعد از آن شما می توانید با اعتبار مجازی که دارید، از شرکت‌ها، مغازه‌ها و یا این که آپ‌استور‌های متفاوت به‌شکل مجازی و فیزیکی خرید نمایید. هم‌اینگونه تجهیزات و سرویس ها الکترونیکی در قبال پرداخت این وجه مجازی قابل دسترسی میباشند. با تمرکز در اسم آنان می‌اقتدار فهمید که‌این کارت‌ها، کارت‌های کادو می باشند و از قابلیت و امکان‌های جابجایی و پس‌دادن وجه تاسی نمی کنند.


شرکت‌ها و کمپانی‌ها گیفت کارت‌های خویش را با اسم مختص به خودشان ایجاد کرده‌اند که تنها قابلیت و امکان استعمال در خویش شرکت و کمپانی را دارا‌ هستند. مثلا با خرید گیفت کارت اپل ارزان به مقدار 5 دلار ، شما تا 5 دلار میتوانید در موبایل آیفون خویش بازی یا این که نرم افزار بخرید ، یا این که وسعت آیکلود خویش را ارتقاء دهید یا این که در بازی های خویش موردها مبلغی را تنظیم فرمایید؛ همین طور با گیفت کارت گوگل پلی در موبایل های اندروید ، و همین طور با گیفت کارت های پلی استیشن با گارانتی معتبر در دستگاه پلی استیشن بازی بخرید.

برای شناخت هر‌چه بیشتر با این کارت‌ها در پی یار ما باشید.


گیفت کارت، راه و روش راهکار‌ای برای دسترسی به تجهیزات بیشتر در نرم‌افزار ها و یا این که خرید مورد های گوناگون در موبایل شما


بخش اعظمی از اشخاص و کمپانی‌های تولیدکننده نرم افزار به‌واسطه تکثیر نرم افزار‌های خویش به درآمدزایی می پردازند. شیوه های درآمدزایی آنان متعدد میباشد؛ او‌لین شیوه این میباشد که از به عبارتی آغاز صرفا با پرداخت هزینه‌ای قابلیت و امکان استعمال از نرم افزار گزینه‌لحاظ وجود داراست. اخذ تبلیغ دومی منش درآمدزایی میباشد؛ به نحوی‌که استعمال از نرم افزار یا این که بازی بدون‌پول میباشد، البته میان عمل و بازی ناچار به تحمل تبلیغ‌هایی هستیم که کمپانی آفریننده در قبال تکثیر آن ها هزینه اخذ نموده است. واپسین راه و روش، اخذ هزینه در قبال در‌دسترس یوزرها قرار دادن تجهیزات نرم افزار میباشد؛ یعنی بازی یا این که نرم‌افزار متبوع بدون پول میباشد، ولی برای به کارگیری از تجهیزات بیشتر بایستی هزینه پرداخت فرمایید. بدین ترتیب گیفت کارت شایسته ترین راه حل برای منفعت‌مندی از این تجهیزات میباشد؛ چون قابلیت خرید cp برای مرزو بوم ما نیست. با خرید گیفت کارت و وارد کردن کد آن به تجهیزات متعدد نرم‌افزار‌ها دسترسی پیدا می کنید.

اشکال گیفت کارت‌ها


کارت‌های کادو یا این که به عبارتی گیفت کارت‌ها دارنده اشکال مختلفی می باشند و با هدف ها گوناگونی نیز خریداری می شوند. برای شناخت با گونه های این کارت‌ها با گیفت استاپ یاروهمدم باشید.

1. گیفت کارت گوگل پلی
از این گیفت کارت‌ها در دستگاه‌های اندرویدی به کار گیری میگردد که از آن به‌تیتر وسیع ترین استور اندرویدی عالم حافظه می شود. تنظیم گیفت کارت گوگل‌پلی به شما این قابلیت را میدهد تا اپ‌های مبلغی گوگل‌پلی را نصب نمائید یا این که با اعتنا به اعتبارتان خرید‌های داخل‌اپلیکیشن‌ای اعمال دهید. گوگل‌پلی گیفت کارت‌های خویش را با ارزش‌های ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری به فروش می رساند. نکته حائض اهمیت درباره گیفت کارت‌های گوگل‌پلی این میباشد که اینک صرفا در انگلستان و ایالات متحده عرضه میشوند؛ به این ترتیب ریجن شما برای خرید آن می بایست ایالات متحده یا این که انگلستان باشد.

2. گیفت کارت مایکروسافت
تجهیزات و سرویس ها این گیفت کارت در چنگ اشخاصی که از ویندوزفون به کار گیری می‌نمایند، قرار می گیرد. یوزرها ویندوزفون با تنظیم گیفت کارت مایکروسافت خرید‌های خویش را از نرم‌افزار‌استور اعمال میدهند. از مزایای این گیفت کارت می‌اقتدار به عرضه آن در آحاد مرزوبوم‌ها اشاره نمود که به‌شکل گیفت‌های ۱۰، ۱۵، ۲۵ و ۵۰ دلاری قابل خرید می باشند.

3. گیفت کارت ایکس جعبه
به‌مراد خرید گیفت کارت ایکس‌ باکس با گارانتی معتبر و دسترسی به تجهیزات خاص و دیدنی آن بایستی به نرم افزار‌استور‌های مایکروسافت مراجعه نمایید. به همین‌برهان حساب‌های گلد ایکس‌جعبه آمریکایی در عصر‌های یک ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه به فروش می‌رسند. با داشتن گیفت کارت گلد ایکس‌جعبه دسترسی اشخاص به تازه‌ترین و به‌روز‌ترین بازی‌ها راحت می گردد.

4. گیفت کارت آیتونز
لبریز‌طرفدار‌ترین و دوست داستنی‌ترین گیفت کارت در مجموع عالم، گیفت کارت آیتونز یا این که اپل میباشد. نرم افزار‌های استور آیتونز، آی‌بوک استور و مک‌اپلیکیشن استور قابلیت و امکان استعمال از گیفت کارت اپل را دارا‌هستند. محدوده ارزش این گیفت کارت از ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و حتی‌د‌ر بعضا از مفاد بالا‌خیس از ۵۰۰ و ۱۰۰ دلار گزارش گردیده است. رایج‌ترین گیفت کارت آیتونز وابسته به میهن ایالات متحده میباشد؛ برخی از اشخاص با وجود معاش در مرزو بوم‌های دیگر عشق و علاقه متعددی به خرید گیفت کارت‌های ایالات متحده نماد می دهند. در ایالات متحده گیفت کارت‌های آیتونز در 2 نوع فیزیکی و مجازی به یوزرها ارائه میشوند. اما می بایست در هنگام خرید به دزدی نبودن، فتوشاپ نبودن و در انتها به جعلی نبودن آن ها اعتنا کرد؛ چون در شکل وارد کردن کد این نوع گیفت کارت‌ها حساب شما مسدود و بلاک گردد. در‌شکل بلاکی حساب هیچ رویه برگشتی به حساب خویش ندارید.

5. گیفت کارت پلی استیشن
خرید گیفت کارت PSN به یوزرها اذن میدهد تا به بازی‌های درون مغازه پلی استیشن دسترسی داشته باشند. با این گیفت کارت می اقتدار کل بازی ها و مورد های درون بازی ها و اشتراک های متفاوت مانند پلاس را تنظیم کرد. امروزه فروش گیفت کارت پلی استیشن در اکثری از مرزوبوم‌ها و با به کارگیری از دلار، پوند، یورو به راحتی ایفا میگردد.

6. گیفت کارت اسکایپ
شاید اسم نرم افزار اسکایپ دفعات بسیار متعددی به گوش‌تان خورده باشد. اپلیکیشن اسکایپ برای برقراری رابطه تصویری، صوتی و متنی گزینه به کار گیری قرار میگیرد. همینطور از آن برای کنفرانس‌ها و برگزاری کلاس‌ها در زمان اپیدمی کووید 19 به کار گیری می شد. خصوصیت و مزیت به کارگیری از گیفت کارت اسکایپ قابلیت و امکان برقراری تماس تصویری با اشخاصی میباشد که از نرم افزار اسکایپ به کارگیری نمی کنند. شما میتوانید با خرید گیفت کارت اسکایپ با اشخاص متعددی تماس برقرار فرمائید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. مزیت دیگر کارت‌های اسکایپ قابلیت اتصال به وای‌فای اسکایپ میباشد؛ به گونه ای‌که از روش هات‌اسپات اسکایپ به وب وصل گردیده و با یکدیگر به مکالمه بپردازید.



نکات گزینه اعتنا در هنگام خرید گیفت کارت
تهیه و تنظیم گیفت کارت‌ها از مغازه‌های دارای اعتبار از مداقه ویژه‌ای برخوردار‌است. به نحوی‌که هیچ کلاهبرداری و یا این که دزدی از شما حادثه نمی‌افتد.
عدم‌خرید گیفت کارت از وب سایت‌های آنلاین ناشناس؛ در شکل خرید از تارنما‌های ناشناس ممکن میباشد گیفت کارت شما تقلبی و جعلی باشد.
پیش از خرید گیفت کارت به برچسب‌های محافظتی دقت فرمائید و از کنده نشدن آنها یقین نتیجه ها کنید.
در هنگام خرید به پین کد اعتنا نمایید. پین کد گیفت کارت نباید خراشیده گردیده باشد؛ به این دلیل‌که قابلیت بروز اشتباه و ایراد به‌وجود می آید. ممکن میباشد که برنامه گزینه‌لحاظ کد را نپذیرد و شما در مقابل پرداخت هزینه نتوانید وارد گردید.
فروش گیفت کارت بایستی بوسیله دارای کارت واقعه بیافتد و کارت دزدی و گمشده نباشد. به جهت اینکه کارت دزدی موجب بسته شدن حساب شما میگردد.
خرید گیفت کارت از گیفت استاپ
به عبارتی‌طور که در نکات خرید گیفت کارت گفتیم، تنظیم گیفت کارت‌ها بایستی از مرکز ها مطمئن و دارای اعتبار صورت بپذیرد. مغازه گیفت استاپ با مقصود ارائه شایسته ترین سرویس ها به یوزرها عمل می‌نماید. این مغازه با اخذ همگی تایید صلاحیت‌های ما یحتاج به ارائه تجهیزات به یوزرها و مشتریان میپردازد. از تجهیزات این فروشگاه اینترنتی می‌اقتدار به تحویل سریع، اخذ تخفیف، پنل کاربری معمولی ولی ماهر و بی آلایش‌سازی عملیات اشاره نمود. برای اخذ مشورت کردن می توانید با حفاظت ۲۴ ساعته مغازه گیفت استاپ تماس حاصل نمایید تا بعداز اخذ داده ها و مشورت کردن با کارشناسان این مغازه، خریدی مطمئن داشته باشید. قابلیت و امکان خرید کل گیفت کارت‌های دکان‌های دارای اعتبار در گیفت استاپ وجود داراست و با هر خرید امتیاز اخذ خواهید کرد. با ارتقاء امتیاز میتوانید از دکان گیفت استاپ کد تخفیف اخذ نمایید. برای خرید حضوری نیز می توانید به مغازه گیفت استاپ مراجعه و از سرویس ها حضوری به کار گیری فرمایید.

فرآیند خرید گیفت کارت


در‌این مقاله قصد داریم تا پروسه خرید گیفت کارت از مغازه گیفت استاپ را به‌شکل مختصر توضیح دهیم.

قدم نخستین برای خرید، ورود به وبسایت مغازه گیفت استاپ میباشد. آغاز عضو وبسایت گیفت استاپ گردید؛ برای عضویت کافیست که شماره تماس خویش را وارد کرده و با اخذ کد ورود و وارد کردن آن در نصیب مربوطه، عضو تارنما گردید.


برای خرید گیفت کارت، آغاز گیفت کارت گزینه‌لحاظ را از میان اشکال گوناگون آن تعیین فرمایید. آن‌گاه به گزینش میهن و مقدار متبوع میرسد که بعداز گزینش این مفاد روی آیتم خرید آنلاین کلیک میکنیم.


با تعیین درگاه پرداخت به شیت درگاه خزانه هدایت میشوید و هزینه گیفت کارت به به طور آنلاین میپردازید.


در‌غایت تحویل گیفت کارت در کمترین مجال ممکن جاری ساختن میگردد.حرف اخر

در‌ واقع گیفت کارت یک کد با اعتبار و مقدار معین برای خرید نرم‌افزار ها ، بازی ها ، ترانه ها و هر امکاتاتی که احتیاج به پرداخت هزینه در یک پلفرم را داراست. این یک فرمان معمولی میباشد که سازندگان این نرم افزار‌ها نمی‌توانند به‌شکل مجانی تجهیزات ویژه‌ای را در چنگ یوزرها قرار دهند. به این ترتیب، برای اخذ تجهیزات ویژه به یاور کمک رساندن به سازندگان این نرم‌افزار‌ها می بایست از گیفت کارت‌های عرضه گردیده به کارگیری کنیم. سعی کردیم تا توضیح کوتاه و مختصری درباره گیفت کارت، گونه های آن، نکات پیش از خرید و در انتهای مقاله مغازه گیفت استاپ را برای شما ارائه دهیم. امید است تا با اعتنا به نکات آورده شده خرید مطلوبی را تجارب کرده باشید.

در شرایطی‌که شما نیز تجربیات خرید گیفت کارت را داشته‌ اید و یا این که سوالی دارید می توانید از روش کامنت گذاشتن پایین همین پست با ما به اشتراک بگذارید.