نحوه استفاده درست از گیفت کارت اپل

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

نحوه استفاده درست از گیفت کارت اپل

۹ بازديد
در حالتی که جز یوزرها اپل میباشید عالی می­دانید که‌این شرکت در تولیدات iOS خویش نرم افزار­های مخصوصی را جهت استعمال ریلکس یوزرها قرار داده میباشد که یکی‌از جالب ترین آن­ها اپل آوا (apple music) میباشد. این نرم افزار قابلیت و امکان­های بخش اعظمی را برایتان مهیا می­نماید ولی به خیال و خاطر محدودیت­هایی که برای یوزرها در جمهوری اسلامی ایران داراست نمی­قدرت از کلیه تجهیزات آن استفاده نمود. البته سود بردن از همین قابلیت و امکان­های معدود هم خویش خالی از لطف نبوده و قادر است نیاز شما‌را رفع نماید.

اپل نوا سبب ساز می‌گردد به خدمت آوا دسترسی داشته باشید و لحظات متانت‌نصیب و شگفت‌انگیزی را برای خویش کردار فرمایید. در‌حالتی که تاکنون با این برنامه کارنکرده‌اید و در نصب و فعال‌سازی آن خلل دارید، امروز سیر تا پیاز آن را به شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. پس با ما همدم باشید.
چه‌طور در آیفون ترانه جابجایی دهیم؟
قبل از هر چیزی شما می بایست طرز جابجایی موسیقی در آیفون یا این که ایپد را بدانید تا بتوانید موسیقی مدنظرتان را در چنگ داشته و به آن گوش دهید. بدین خواسته می­توانید از 4 طرز گوناگون استعمال نمایید که عبارتند از:

1- از آیتیونز خرید فرمایید
این او‌لین رویکرد پیش روی شما میباشد. میتوانید با استعمال از نرم افزار iTunes Store به طور بدون واسطه نوا را خریداری فرمائید. اما زیاد شادمان نشوید چرا‌که برای یوزرها اهل ایران کوشش ندارد.

2- با به کارگیری از آیتیونز کامپیوتر موسیقی را جابجایی دهید
یکی‌از رایج‌ترین طرز‌ها به کار گیری از آیتیونز کامپیوتر یا این که مک بوک میباشد که به واسطه آن می­اقتدار جابجایی موزیک را اجرا داده و روی موبایل پلی کرد. این نرم افزار را روی سیستم گشوده نمایید و بعد تلفن همراه خویش را به آن متصل نمائید. موزیک­های دلخواهتان را تعیین و با آیتم Sync Music در نرم افزار آن ها را منتقل فرمایید.
3- از خدمت آیتیونز مچ غافل نشوید
برای به کارگیری از این خدمت بایستی هزینه مشخصی را پرداخت نمایید تا بتوانید آیپد یا این که موبایل را به آن وصل کرده و با ساخت همگام‌سازی موسیقی­ها را در آیتیونز استور آپلود فرمایید و به طور آیکلود در مشت داشته باشید.

4- خدمت آیکلود نوا لایبرری را آزمون فرمائید
از سایر شیوه­های پیش روی شما خدمت آیکلود آهنگ لایبرری میباشد که همانند خدمت آیتیونز مچ فعالیت کرده و سبب ساز همگام‌سازی موسیقی­ ها گردیده و در غایت قابلیت و امکان پخش را برایتان مهیا می­نماید.

نحوه­های دیگری همانند هوم شیرینگ و... هم وجود دارااست که با دقت به وضعیت، ذوق وسلیقه و راحتی خودتان می­توانید از آن­ها به کارگیری فرمائید.
طریق به کارگیری از اپل آهنگ چه طور میباشد؟
حالا که با طریق­ های متعدد پلی کردن نوا آشنا گردیده­اید، وقت آن رسیده که به سراغ دردانه نرم افزار اپل در تلفن همراه­های آیفون یعنی به عبارتی اپل آهنگ برویم. خبر عالی این میباشد که‌این نرم افزار به طور پیش فرض در Home Screen جا خوش کرده و نیاز به دانلود و نصب ندارد. کافی میباشد روی آن ضربه بزنید و جاری ساختن فرمایید. پس از انجام شما با دو مورد متعدد روبه‌رو خواهید شد:

مورد نخستین: پخش آوا­های ذخیره گردیده در خاطر داخلی گوشی شما میباشد.

آیتم دوم: این آیتم بر پخش موسیقی­های آیتیونز استور دلالت می­نماید.

شما در حین اجرای apple music ممکن میباشد با مورد خرید اشتراک هم مواجه گردید. در حین فعال کردن اپل ترانه، اپل اشتراک مجانی به بازه 6 ماه در چنگ شما قرار می­دهد تا به راحتی از آن منفعت ببرید. در واقعیت این یک کادو از سوی اپل میباشد.
طریق فعال کردن و اجرای اپل ترانه
برای فعال کردن این نرم افزار و منفعت­مندی از اشتراک مجانی کافی میباشد نرم‌افزار را جاری ساختن کرده و روی آیتم Start Listening ضربه بزنید. در حالتی‌که که‌این مورد را پیدا نمی­فرمایید، مورد open setting را گزینش کرده و بعد از آن از بخش آهنگ یا این که show apple music را گزینش نمائید. به همین آسانی. در صورتی این آیتم­ ها را روی نرم افزار پیدا نکردید، بایستی بدانید که سیستم دانا آی یو اس شما نیاز به به روز و به‌روزرسانی داراست.

خرید اشتراک اپل آوا به چه مضمون‌ میباشد؟
اشتراک اپل آهنگ این قابلیت را برای شما مهیا می­نماید تا بتوانید به همگی موسیقی­های فرنگی و اهل ایران به صورت یک بایگانی دسترسی داشته باشید. در سود می­توانید به طور آفلاین هم آن را پخش فرمائید. ولی مزیت­های بخش اعظمی هم داراست که می­قدرت به مورد ها ذیل اشاره نمود:
1- قابل به کار گیری بر روی دیوایس­های اندروید

2- قابلیت و امکان اشتراک

3- نیاز نداشتن به خدمت‌های عبور از محدودیت

4- امکان اکران متن ترانه

5- قابلیت دانلود و پخش آفلاین

6- و...
پس از اتمام اشتراک بدون‌پول می بایست چه کنیم؟
چیزی که معین میباشد، پس از اتمام اشتراک بدون‌پول که اپل به شما کادو می­دهد، دیگر دسترسی به دنیا موسیقی نخواهید داشت؛ البته این نقطه پایان عمل وجود ندارد. شما به سادگی می­توانید با گیفت کارت اپل دوباره اشتراک بگیرید. ولی این شغل یه خرده دردسرساز میباشد و به جهت محدودیت هایی که در سرزمین وجود داراست، شما نمی­توانید آن را خریداری فرمایید. البته راه حل فعالیت چیست؟ مکان نگرانی وجود ندارد کافی میباشد از یک دکان دارای اعتبار جهت خرید آن مبادرت فرمائید. در‌این‌حالت‌ دیگر اپل آیدی به اسم کشور ایران بوده و در سرزمین­های دیگری همانند استرالیا و... تصویب می­خواهد شد.

گیفت استاپ به شما یاری می­نماید تا به طور مطمئن گیفت کارت اپل با گارانتی معتبر را تهیه و تنظیم نمایید و دوباره به اپل آوا دسترسی داشته باشید. تهیه و تنظیم این گیفت کارت و شارژ آن برایتان هزینه به یار خواهد داشت. ولی خیر هزینه زیاد که اقتدار پرداخت آن را نداشته باشید. این هزینه به دلار بوده و شما می­توانید متساوی آن را به تومان پرداخت فرمائید. دست کم هزینه آن از 10 دلار شروع میشود و آن بستگی به لحاظ و دارایی شما خواهد داشت. نگران نباشید، گشوده هم بعداز نقطه پایان اشتراک می­توانید به سادگی آن را شارژ کرده و تمدید فرمایید.
از محرمانه تجهیزات و خصوصیت­های اپل آوا کدام میباشد؟
عمل کردن با این نرم افزار بسیار بی آلایش و شل میباشد. شما می­توانید هنگام خروج از اپلیکیشن هم از پخش موسیقی لذت ببرید. دکمه‌های پخش، استپ، جلو زدن و عقب زدن هم دارااست که بتوانید هر فرصت که نیاز دارید، آن را استپ کرده و دوباره از راز بگیرید. در نصیب اسلایدر بالا ورقه هم حاذق به تماشای وضعیت وقتی آهنگ خواهید بود. قابلیت و امکان تهیه و تنظیم صدا هم وجود دارااست.

حین پخش ترانه احتمالا آیکون دکل صورت در نصیب پایین تهیه صدا اعتنا شما‌را به خویش جلب خواهد کرد که‌این آیکون جهت امکان ایرپلی در لحاظ گرفته گردیده و می توانید ‌با ضربه زدن روی آن موبایل را از روش بلوتوث به اسپیکر و تلویزیون و... وصل فرمایید. با آیکون سه نقطه هم می­توانید به بقیه پیکربندی این اپلیکیشن دسترسی داشته و منو آن را آیتم پژوهش قرار دهید. قابلیت لایک و دیس لایک هم برای شما وجود دارااست تا کوشش این نرم‌افزار را بسنجید و به بهبود آن یاری فرمائید.
چرا برای خرید گیفت کارت اپل گیفت استاپ را تعیین کنیم؟
دکان­های اکثری میباشند که‌این سرویس ها را ارائه می­دهند البته گیفت استاپ به خواسته راحتی و رضایت یوزرها این فعالیت را به طور فوری و در سریع­ترین مجال با بها بسیار مطلوب اجرا می­دهد. از طرفی شما می­توانید به طور آنلاین هم مبادرت نمائید و به راحتی از سرویس ها آن منفعت­مند گردید. در شرایطی‌که برای راه اندازی اپل نوا هم با اختلال مواجه شدید، می­توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به سادگی و در تعدادی دقیقه خلل شمارا برطرف سازند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.