مزایای خرید گیفت کارت اپل

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

مزایای خرید گیفت کارت اپل

۱۱ بازديد
گیفت کارت اپل یک کارت اعتباری دیجیتال است که امکان دسترسی و خرید برنامه های کاربردی از اپ استور در محصولات اپل را فراهم می کند. با توجه به قوانین تحریمی علیه ایران و ممنوعیت دسترسی کاربران ایرانی به پرداخت های اینترنتی یا حساب های اعتباری بین المللی، این کارت ها به طور گسترده در کشورهایی با شرایط مشابه ایران مورد استفاده قرار می گیرند. با خرید گیفت کارت اپل می توانید بدون نیاز به سایر کارت های اعتباری یا پرداخت ریالی از فروشگاه اپل خرید کنید و جدیدترین اپلیکیشن ها، فیلم ها، کتاب ها، بازی ها و جدیدترین موسیقی های روز دنیا را داشته باشید. از جمله کارکردها و کاربردهای گیفت کارت اپل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید از تمامی فروشگاه های اپل مانند: App Store، ITunes، Bookstore و MAC
دسترسی به بسیاری از برنامه های کاربردی متنوع و مفید
دسترسی به انواع بازی ها
امکان دسترسی و خرید لوازم جانبی اپل
دسترسی به iCloud
به جدیدترین موزیک ها، فیلم ها، سریال ها و بهترین موسیقی های دنیا دسترسی پیدا کرده و دانلود کنید
امکان خرید هر گونه لوازم جانبی اپل
راهنمای استفاده از گیفت کارت اپل
استفاده از گیفت کارت اپل در تمام محصولات اپل آسان است.برای این کار کافی است مبلغ کارت را به حساب کاربری خود اضافه کنید یا به اصطلاح حساب خود را بارگذاری کنید. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:

وارد اپلیکیشن اپ استور شوید، پس از مشاهده منوی پایین صفحه، روی گزینه انتخاب شده با ستاره کلیک کنید. اکنون در پایین صفحه می توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید. در غیر این صورت باید وارد شوید. حال باید گزینه Redeem را انتخاب کنید. قابلیت Redeem یا شارژ مجدد حساب کاربری با اسکن کد QR یا وارد کردن کد 16 رقمی امکان پذیر خواهد بود. پس از انجام تمامی مراحل توضیح داده شده، مبلغ کارت هدیه به موجودی حساب شما اضافه می شود.


نحوه خرید گیفت کارت اپل
خرید گیفت کارت اپل، مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن و انواع دیگر کارت های اعتباری دیجیتال، می تواند به روش های مختلفی انجام شود، از جمله:

از طریق فروشگاه اینترنتی اپل خرید کنید
آیفون و آیپد را از طریق اپ استور خریداری کنید
از طریق MacOS Catalina خرید کنید
خرید گیفت کارت فیزیکی اپل از فروشگاه دیجیتال اپل
البته با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم های اقتصادی، در حال حاضر گیفت کارت اپل به صورت مجازی به فروش می رسد و اطلاعات مهم از جمله کد 16 رقمی از طریق پیامک برای مشتریان ارسال می شود.این گیفت کارت ها کاملا اعتباری هستند و هزینه آنها به میزان اعتبار آنها بستگی دارد. گیفت کارت های اپل در قیمت های 2، 5، 10، 20، 50 و 100 دلاری موجود است. گیفت کارت اپل را باید از وب سایت های معتبر و با سابقه ای مانند گیفت استاپ خریداری کنید، زیرا اخیراً کلاهبرداری و سوء استفاده از درآمد حاصل از فروش این محصول صورت گرفته است، پس بیشتر مراقب باشید!

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل
حتما این روزها نام اپل گیفت کارت را بارها شنیده اید. این گیفت کارت ها کاربردهای مختلفی دارند که اپ استور تنها یکی از آنهاست! مزایای استفاده از این کارت هدیه به شرح زیر است:

خریدهای درون برنامه ای برنامه های مورد نیاز
مهمترین کاربرد گیفت کارت های اپل خرید اپلیکیشن هایی است که کاربران به آن نیاز دارند. اگر به برنامه ای نیاز دارید که به صورت رایگان در دسترس نیست، کافی است یک گیفت کارت اپل با همان مقداری که نیاز دارید بخرید و حساب iTunes را بارگیری کنید. پس از انجام این کارها مجددا به صفحه اپلیکیشن مورد نظر رفته و بر روی دکمه خرید کلیک کنید، مبلغ از حساب اعتباری شما کسر شده و اپلیکیشن قابل دانلود می باشد.ساخت اکانت پریمیوم در سایت های خارجی

یکی دیگر از کاربردهای گیفت کارت اپل زمانی است که مثلاً یک اکانت نتفلیکس دارید، اما پریمیوم نیست! در این صورت می توانید با پیوند دادن گیفت کارت iTunes به حساب نتفلیکس خود، آن را به Premium تبدیل کنید. فقط توجه داشته باشید که این حساب به طور خودکار تمدید می شود.



پرداخت آنلاین در اپلیکیشن
اگر گیمر هستید، گیفت کارت اپل به شما این امکان را می دهد که گیفت کارت آیتونز را به حساب iTunes خود پیوند دهید و سپس در بازی مورد علاقه خود، روی ویژگی های ویژه ای که می خواهید خریداری کنید کلیک کنید تا به طور خودکار از حساب کارت هدیه شما کسر شود. و ویژگی هایی که شما نیاز دارید به جای آن فعال می شوند.


خرید فیلم و موسیقی
اگرچه اکثر مردم برای تماشای آنلاین فیلم و موسیقی گیفت کارت ویزا یا مسترکارت می خرند، اما استفاده از گیفت کارت اپل در این بخش نیز قابل توجه است. با گیفت کارت اپل می توانید به راحتی موسیقی و فیلم مورد نظر خود را در گوشی خود نگه دارید، آهنگ زنگ پیش فرض را در تلفن همراه خود تغییر دهید یا هر زمان که بخواهید فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.افراگیفت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.