تفاوت گیفت کارت اپل در کشورهای مختلف

فروش انواع گیفت کارت معتبر و فوری

تفاوت گیفت کارت اپل در کشورهای مختلف

۹ بازديد
تفاوت گیفت کارت های اپل در کشورهای مختلف زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم بسیاری از نقاط ایران شروع به خرید و فروش گیفت کارت می کنند. بسیاری از مشتریان از کارشناسان بازاریابی پرسیده اند که چه چیزی این کارت ها را متفاوت می کند؟ و اساساً تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکایی و کانادایی چیست؟ و محبوب ترین کارت های هدیه موجود در سیستم خرده فروشی کدامند؟ برای خرید گیفت کارت اپل می توانید لینک را بررسی کنید.

تفاوت بین گیفت کارت اپل آمریکایی و کانادایی چیست؟
تفاوت گیفت کارت اپل با سایر کارت های موجود در این است که می توانید به برنامه های مختلفی دسترسی داشته باشید. موسیقی جهان را دانلود کنید و از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده لذت ببرید. تمامی این برنامه ها و ابزارها با خرید گیفت کارت اپل کانادا در دسترس هستند. Apple iTunes Canada یا برنامه iTunes CE کپی های یکسانی دارند و ممکن است در محتوا یا قیمت محصول خاص متفاوت باشند. اپل استور آمریکایی همچنین بیش از ده میلیون آهنگ، پادکست و بیش از دو هزار و پانصد کتاب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.علاوه بر این، بسیاری از تنظیمات iTunes فقط در فروشگاه اپل ایالات متحده در دسترس هستند.

تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا با سایر کارت های موجود
تفاوت بین گیفت کارت های اپل ایالات متحده با سایر کشورها این است که می توانید Apple ID خود را با کارت هدیه خود به روز کنید و از صدها برنامه و برنامه تلویزیونی لذت ببرید. کیفیت این برنامه های تلویزیونی HD است و فقط از طریق iTunes می توانید این گزینه را دریافت کنید. کارت های هدیه کانادایی مانند دلار کانادا هستند. یعنی با کمک ویزا کارت، مستر کارت و پی پال می توانید آن را خریداری کنید. اگر Apple ID ایالات متحده خود را انتخاب کرده اید، نمی توانید از کارت هدیه کانادایی استفاده کنید. بنابراین برای استفاده از گیفت کارت کانادا باید از اکانت اپل کانادایی استفاده کنید. اگر از اعتبار دلار کانادا استفاده می کنید، می توانید از خدمات خاص اپل مانند ذخیره سازی ابری استفاده کنید. محبوب ترین محصول iTunes اکانت اپل موزیک است که دسترسی نامحدود به موسیقی را با گیفت کارت فراهم می کند. با گیفت کارت آیتونز چه کار کنم؟

چرا گیفت کارت های اپل از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؟
همانطور که می دانید تفاوت گیفت کارت اپل با سایر کشورها کاملاً مشهود است.این بدان معناست که انتخاب کارت هدیه برای هر برنامه یا فروشگاه باید بر اساس کشوری باشد که حساب شما در آن قرار دارد. ضمناً کشور گیفت کارت باید کشور حساب شما باشد. به عنوان مثال اگر کشور حساب کاربری شما آمریکا باشد، قیمت محصولات فرهنگی در کنسول یا فروشگاه مربوطه به دلار آمریکا محاسبه می شود. در این صورت فقط می توانید از گیفت کارت های آمریکایی استفاده کنید. در برخی از برنامه ها مانند اپل و گوگل پلی یا اندروید امکان تغییر منطقه وجود دارد. اما برخی دیگر مانند Steam توانایی تغییر منطقه کشوری که حساب در آن قرار دارد را ندارند.

تنوع گیفت کارت های اپل از کشورهای دیگر مهم است که نباید نادیده گرفته شود. زیرا فرصت استفاده از گیفت کارت را از دست خواهید داد و سپس سرمایه را از دست خواهید داد. بنابراین بهتر است قبل از خرید گیفت کارت اپل مناسب، مساحت دستگاهی را که قصد استفاده از آن را دارید، بدانید. اکثر کاربران ایرانی برای خرید در کنسول های بازی از کارت های هدیه استفاده می کنند و خوشبختانه به راحتی می توان محدوده اکانت این کنسول ها را شناسایی کرد.

راه حل رفع تفاوت گیفت کارت اپل در کشورهای مختلف
همیشه راه حل هایی برای غلبه بر تفاوت کارت های هدیه اپل در کشورهای مختلف وجود دارد.برای اینکه بتوانیم مشکل این تفاوت ها را در کارت های موجود برطرف کنیم، دو راه حل وجود دارد. ابتدا گیفت کارت مناسب برای منطقه یا منطقه خود انتخاب کنید که در این صورت لازم است ابتدا منطقه دستگاه را پیدا کرده و بر اساس آن خرید کنید. گزینه دیگر خرید گیفت کارت بین المللی است. یعنی کارت های بین المللی وجود دارد که کاربران ایرانی می توانند از آنها استفاده کنند. خوشبختانه هیچ محدودیت منطقه ای برای این نوع کارت ها وجود ندارد. بنابراین با این کارت ها می توانید در هر کشوری خرید کنید. اگرچه این کارت ها محدود هستند، اما می توانید انتخاب خوبی در بین آنها پیدا کنید که شما را به خریدهای دلپذیرتر و آسان تری سوق دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.